Beantwoorden
frejan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Internet verbroken op Apple toestellen, niet op Samsung

Gistermiddag werd mijn telenet internetverbinding verbroken op mijn apple toestellen. Er wordt een wachtwoord’gevraagd,  geef het wachtwoord dat ikal 6 jaar gebruik en krijg steeds de melding : wachtwoord niet korrekt.

Heb apple toestellen reeds enkele malen terug opgestart, internet uitgetrokken, maar helpt niet.

 

Internet werkt wel op mijn Samsung toestellen?.????

 

Kan iemand mij helpen aub

Dank bij voorbaat

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet internet verbroken op iphone, niet op’Samsung

0 Likes
4 reacties
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Internet verbroken op Apple toestellen, niet op Samsung

@frejan ik vermoed dat je de modem al herstart hebt? 😀

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internet verbroken op Apple toestellen, niet op Samsung

@frejan 

Mogelijk gebruik je een wachtwoord dat nu pas door Apple als te zwak wordt beschouwd.

Verander eens van wachtwoord en maak het langer dan 8 tekens.

Smets56
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Topicwurm! Say what?! Complimentendag On a roll...

Internet verbroken op Apple toestellen, niet op Samsung

Ik heb dit ook regelmatig voor op mijn iphone xs, terwijl alle andere apparaten nog verbinding hebben (andere iphones, ipads, airco, tv, ...)

Het enige wat werkt is netwerk vergeten en opnieuw verbinden met zelfde wachtwoord, dan is het weer voor onbepaalde duur in orde.

Soms 1 dag, soms weken.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internet verbroken op Apple toestellen, niet op Samsung

Mijn gedacht was hetzelfde als dat van @janne_man 

 

Het kan trouwens nooit kwaad om uw paswoord eens te veranderen en van de gelegenheid gebruik te maken om een zeer sterk exemplaar te kiezen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes