Beantwoorden
MrAnonymous
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Kan je CV8560E gebruiken met 360 wifi pods?

Beste,

Momenteel heb ik de CH8568LG modem maar die maakt echt veel lawaai en straal fel licht uit. Nu heb ik ook gelezen dat er een modem bestaat zijnde de CV8560E die ook docsis 3.1 is maar geen geluidsoverlast veroorzaakt. Echter heeft deze blijkbaar zelf geen wifi. 

Mijn vraag is of het mogelijk is moest ik mijn modem omruilen naar de modem zonder wifi om de 360 wifi pods er op aan te sluiten (dat is het mesh wifi systeem van Telenet). En gaat voor de rest alles werken zoals dit nu al is of gaan bepaalde functies niet meer? (Tvbox, ci+ module…) 

Alvast bedankt.

0 Likes
1 reactie
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan je CV8560E gebruiken met 360 wifi pods?

@MrAnonymous De tv box zal blijven werken, uw ci+ module ook want die heeft geen modem nodig enkel coax kabel aansluiting 😉

if die WiFi pods gaan werken met die modem weet ik niet zeker maar veronderstel van wel, 

heb zelf die modem en gebruik hem met eigen router via bridge instelling, heb dus WiFi via mijn eigen router die sterker is dan die van Telenet vroeger, 

misschien dat er hier iemand dit zo heeft thuis en meer info of zekerheid kan bieden over de WiFi pods, de rest is al bevestigd als zeker zijnde 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes