Beantwoorden
Bompi-Wan
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Jij bent af! Leesbeest!

Leveringsproblemen rond 360°modem en 360°pods

Heeft er iemand een idee hoe het met de leveringen van de Wifi Pods 360 (+ router) gesteld is? Heeft Telenet problemen met de levering van producten?
Ik heb ze ergens begin vorige maand besteld en ze zouden vandaag geleverd worden. Helaas, pindakaas: ik heb nog niets ontvangen vandaag.

 

Inhoud gewijzigd door Filip (mod) | Reden: Wifi Pods en router

Gepensioneerde Nerd
Amateur fotograaf en couch-potato
It's over Anakin, I have the high ground.
--- Obi-Wan, on Mustafar.
Tags (2)
5 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1133
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Leveringsproblemen rond 360°modem en 360°pods

Hier is niet recent geklaagd over stockproblemen van deze toestellen. Heb je geen track & trace code gekregen waarmee je de bezorging kan opvolgen?

Normaal worden zo'n toestellen binnen de 2 tot 4 werkdagen verstuurd; dat jij er al een maand op wacht wil dus wel zeggen dat er iets niet helemaal juist is gelopen.

Je kan best eens contact opnemen met Telenet


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
VERTIGO123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Leveringsproblemen rond 360°modem en 360°pods

Ik heb 2 weken geleden de nieuwe modem en één 360 wifi pod besteld en 3 werkdagen later had ik alles mooi thuis geleverd. De activatie verliep feilloos. Het terugsturen van de modem via Postnl ook. Alleen kreeg ik bij track link niet de bevestiging dat de modem ook effectief terug was bezorgd bij Telenet. Een telefoontje naar de klantendienst (wachttijd: 10 seconden) bezorgde me de bevestiging dat alles in orde was. 
Serieuze verbetering in vergelijking met mijn verschrikkelijk slechte verhuis een dik jaar geleden.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Leveringsproblemen rond 360°modem en 360°pods

Best eens een e-mail sturen met alle gegevens de datum van de  bestelling

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...

 

Bompi-Wan
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Jij bent af! Leesbeest!

Leveringsproblemen rond 360°modem en 360°pods

Blijkbaar moet ik de pods en modem gaan ophalen in een winkel. Wat ik een beetje vreemd vind omdat mijn nieuwe S24 toch aan de deur geleverd werd.
Een beetje jammer dat de Telenet winkel in Sint Truiden permanent gesloten is.

Gepensioneerde Nerd
Amateur fotograaf en couch-potato
It's over Anakin, I have the high ground.
--- Obi-Wan, on Mustafar.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Leveringsproblemen rond 360°modem en 360°pods