Beantwoorden
Miarca
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Mogelijke kosten bij overgaan naar whoppa?

Hallo,

 

 Wij hebben sinds 11 maart basic internet en digitale tv. We zouden nu toch graag weer ongelimiteerd interner hebben en denken aan whoppa. Onlangs is de helemaal mee tournee hier geweest en wij hebben een nieuwe modem nu, onze vorige stond hier al 10 jaar. Nu vragen wij ons af of wij bij een eventueele overstap naar whoppa extra kosten zouden hebben of zelfs een andere modem nodig zouden hebben ? Zijn wij verplicht om een telefoon te gebruiken en laten instaleren of kan dit een telefoon zijn die we er gewoon zelf aan hangen of zo? Hebben wij dan terug een ander self starter pakket nodig ? Of verandert er enkel het internet abbonement? 😕 Zit in de whoppa kostprijs ook de 16,40 euro inbegrepen van de maandelijkse tv prijs? 

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Mogelijke kosten bij overgaan naar whoppa?

 

Hoi @Miarca welkom op de Netweters! 🙂

 

Er zouden geen extra kosten mogen komen. De modem voor basic en whoppa is exact dezelfde en die moet niet omgewisseld worden.

 

Je kan zelf een telefoon installeren maar dat moet helemaal niet.

En ik vermoed dat die 16,40 er in zit maar daar ben ik niet 100% zeker van. (Wel 95% 😛 )

Je kan altijd even bellen of naar een winkel gaan om het na te vragen, zij weten dat beter dan ik.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Miarca
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Mogelijke kosten bij overgaan naar whoppa?

Weet je misschien of ik dan terug een selfstarter pakket zal nodig hebben voor de telefoon? Of krijgen we dan zelf een telefoon ofzo van telenet. Hoop eigenlijk van niet omdat het mij om het ongelimiteerd internet te doen is en zou niet graag terug een technieker van telenet moeten laten komen om een telefoon aan te leggen of zo.. Smiley Vrolijk

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mogelijke kosten bij overgaan naar whoppa?

Volgens mij heb je helemaal niets nodig. Een starterspakket al zeker niet want je hebt een werkende installatie. 

De vaste telefoon moet je zelf voor zorgen, dus wil je er eigenlijk geen dan koop je er geen. Aan de HGW zit ook een RJ11 poort (internet is RJ45), daar wordt de eventuele telefoon op aangesloten. Het enige dat verandert is dat men vanuit Telenet een functionerend telefoonsignaal op die poort laten toekomen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Mogelijke kosten bij overgaan naar whoppa?

Eens & 

https://www2.telenet.be/nl/internet-en-tv/bundels/bestel-whoppa/#/tab-info

Je kabelabonnement is begrepen in je abonnement voor Whop(pa).

0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Mogelijke kosten bij overgaan naar whoppa?

Normaal voorziet Telenet gratis alle diensten indien je niet voorbereid bent op jouw gekozen abonnement.

Is je modem te zwak voor een Whoppa? Dan zal Telenet deze voorzien voor jou, vrij van kosten.

 

Aangezien ze pas een modem gezet hebben, zal deze wel voldoen aan die voorwaarden hoor. Bij een swap naar een betere modem krijg je sowieso een laatste zwarte of nieuwste witte en deze kunnen beide Whoppa aan zonder problemen.

 

Een telefoon wordt niet voorzien door Telenet, dacht ik...? (Verbeter mij indien nodig).

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
Tags (4)
0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Mogelijke kosten bij overgaan naar whoppa?

@Miarca

Om nog even toe te lichten. Je kan je eigen telefoon verbinden met de modem voor je vaste lijn.

Ikzelf gebruik dit niet, heb er ook geen telefoon op aangesloten, maar maak zelf wel gebruik van de Triiing App. 😉

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes