24745
netweters
|
152247
antwoorden
|
20682
vragen
|
We hebben gisteren een nieuwe modem gekregen. We hebben het ingesteld zoals ze het zoals dat het op het boekje staat dat ze meegaven!
Maar er was geen internet! De hebben dan naar de klantenservice gebeld, ze hadden dan de Mac modem code nodig en ze hebben naar de technische dienst gebeld, daar hebben ze alles terug gezet zoals de oude modem. Maar nu nog steeds geen internet. Het werkt soms, maar het valt snel weer uit. Er komt dan op dat we verbonden zijn zonder internet… dus dat vinden we raar!
Als dat normaal is laat je het me dan weten?
Alvast bedankt,
Matteo Menu
Inhoud gewijzigd door Anaïs(mod) | Reden: nieuwste modem
Opgelost! Ga naar oplossing.
@MatteoMenu schreef:Als dat normaal is laat je het me dan weten?
Uiteraard is dat niet normaal. Het is pas normaal als het werkt.
Als je alle stappen juist gevolgd hebt en het werkt nogsteeds niet, dan moet je terug contact opnemen met de klantendienst via 015 66 66 66 of WhatsApp.
De f connector goed vast gedraaid
Een 5 min zonder stroom zetten
Als je de oude modem terug zet werkt het ook niet
Het gebeurt wel af toe dat de activatie verkeerd loopt
Maandag zullen ze het op pakken volgende keer de maandag nemen om de modem te activeren
Beste,
allemaal bedankt voor jullie hulp! Ik wil eventjes zeggen dat we naar de klantendienst gebeld hadden omdat wij er niet te veel willen aan prutsen. Toen zeiden ze dat ze een afspraak gaan maken voor herstellingen! Deze is stipt op tijd gekomen. En zei al direct dat de switch niet van Nintendo 😉 dat die niet goed is! Dat hebben ze gratis veranderd 😲 dus dit is al een zeer goede verbetering. Nu is alles terug ok, trouwens hij zei ook dat er problemen zijn in onze straat en die nog steeds niet opgelost zijn. Maar daar zijn ze volop mee bezig!
Dus allemaal bedankt voor de hulp!
groetjes,
Matteo
Dus je prive switch was de boos doener
Spijtig dat je zelf niet vervangen hebt
https://www.action.com/nl-be/p/3000035/tp-link-desktop-switch-ls1005g/
Door dat eigen netwerk is zal je wel de technieker moeten betalen
Hier idem probleem. Sinds 2 weken valt de verbinding volledig weg.
Na verschillende keren de modem opnieuw opstarten lukt het om verbinding te krijgen.
Afgelopen dinsdag is een technicus langs gekomen, maar deze heeft niets gevonden. Wel uit voorzorg wat kabels vervangen. Op dat moment werkte alles terug.
Vandaag weer idem probleem. Geen verbinding meer. Alles van eigen swicth afgekoppeld, enkel de modem. Herstart lost niets op.
Gebeld met de klantendienst. Hun voorstel nu is om de modem te vervangen. ( 2 maanden oud )
Anders probeer de switch eens te vervangen dit heb je nog niet gedaan je bent maar een paar euro's kwijt maar dan ben je zeker
En daarna alles 5 min zonder stroom zetten