Beantwoorden
Rik12
Freshman Veelweter
WOW! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Onderbreking van diensten, diensten raken niet actief.

Hallo,

Op mijn woonplaats waren vandaag geplande werken van telenet partner Fluvius deze werken hebben een onvoorziene onderbreking gehad sindsdien zijn mijn telenet diensten gestopt met werken alle diensten die ik heb internet , tv en vaste telefonie de website van fluvius geeft aan dat het probleem opgelost is en ik reset dus mijn modem maar nee hoor 😡

1. zet alle toestellen zonder stroom en wacht 30 seconden.
  2. geef als eerste de CV8560E modem weer stroom en wacht tot de modem volledig opgestart is.
  3. geeft de TP-Link router stroom en wacht tot die opgestart is.
  4. als laatste geeft de telenet tvbox weer stroom .

bij stap 2 loopt het al verkeerd de WAN led van de modem moet branden en niet knipperen ik heb de indruk dat ik niet langer een coax signaal ontvang  maar als de website van fluvius aangeeft dat het probleem opgelost werd eeeeuhm mis ik iets ??????? ik ben eventjes de drad kwijt

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: onderbroken diensten en krijg ze niet aan de praat

6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Rik12 

Misschien toch ergens wat mis gegaan bij de werken. Beste is morgen eens de klantendienst bellen of een berichtje te doen via Whatsapp of Messenger. Daar kunnen ze dit voor je nakijken of er nog een signaal binnen komt. Hier kunnen wij dit niet nakijken en moeten we er ook maar op gokken waar het mis gegaan is. Je stappen die je hebt overlopen heb je correct gedaan maar je modem moet blijven branden en niet knipperen.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Als je ook TV kijkt via het DVB-C signaal op de kabel, werkt dit?

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Je kan ook dit nr bellen

Schademeldingen bij Wyre
Bel ons op het nummer voor schademeldingen:
015 666 555 - bereikbaar 24/7

https://www.wyre.be/sites/default/files/2024-04/Folder%20schade_3.pdf

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Rik12  schreef:

maar als de website van fluvius aangeeft dat het probleem opgelost werd eeeeuhm mis ik iets ??????? ik ben eventjes de drad kwijt

Op de site van Fluvius zie je toch enkel stroomonderbreking (elektriciteit)? Dat geeft geen zicht op status van de coax. Indien Telenet weet heeft van een probleem kan je dat wel zien via de MyTelenet app.

• Heb je Telenet TV via coax en geeft die beeld? Dan is het een probleem buiten of met de modem zelf
  • Werkt je TV ook niet dan is er een probleem met de NIU (wit of zwart bakje met meestal een groen lampje) of buitenshuis.

Contact opnemen met Telenet kan op volgende manieren: Technische vraag | Telenet 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Rik12
Freshman Veelweter
WOW! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Hallo,

Alles werkt weer mja soms is de job van een telenet medewerker toch heel ondankbaar hoor ik bedoel zij krijgen alle bagger over zich heen maar deéze keer was het niet hun schuld

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Rik12 

Dat is zo het is niet altijd intern bij Telenet. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.