24748
netweters
|
152263
antwoorden
|
20686
vragen
|
Hallo,
Op mijn woonplaats waren vandaag geplande werken van telenet partner Fluvius deze werken hebben een onvoorziene onderbreking gehad sindsdien zijn mijn telenet diensten gestopt met werken alle diensten die ik heb internet , tv en vaste telefonie de website van fluvius geeft aan dat het probleem opgelost is en ik reset dus mijn modem maar nee hoor 😡
bij stap 2 loopt het al verkeerd de WAN led van de modem moet branden en niet knipperen ik heb de indruk dat ik niet langer een coax signaal ontvang maar als de website van fluvius aangeeft dat het probleem opgelost werd eeeeuhm mis ik iets ??????? ik ben eventjes de drad kwijt
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: onderbroken diensten en krijg ze niet aan de praat
Misschien toch ergens wat mis gegaan bij de werken. Beste is morgen eens de klantendienst bellen of een berichtje te doen via Whatsapp of Messenger. Daar kunnen ze dit voor je nakijken of er nog een signaal binnen komt. Hier kunnen wij dit niet nakijken en moeten we er ook maar op gokken waar het mis gegaan is. Je stappen die je hebt overlopen heb je correct gedaan maar je modem moet blijven branden en niet knipperen.
Je kan ook dit nr bellen
Schademeldingen bij Wyre
Bel ons op het nummer voor schademeldingen:
015 666 555 - bereikbaar 24/7
https://www.wyre.be/sites/default/files/2024-04/Folder%20schade_3.pdf
@Rik12 schreef:maar als de website van fluvius aangeeft dat het probleem opgelost werd eeeeuhm mis ik iets ??????? ik ben eventjes de drad kwijt
Op de site van Fluvius zie je toch enkel stroomonderbreking (elektriciteit)? Dat geeft geen zicht op status van de coax. Indien Telenet weet heeft van een probleem kan je dat wel zien via de MyTelenet app.
Contact opnemen met Telenet kan op volgende manieren: Technische vraag | Telenet
Hallo,
Alles werkt weer mja soms is de job van een telenet medewerker toch heel ondankbaar hoor ik bedoel zij krijgen alle bagger over zich heen maar deéze keer was het niet hun schuld