Beantwoorden
Marc561
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Openen van URL's lukt niet via wifi op Samsung devices

Goeiemorgen iedereen, ik heb een vraagje over de wifi op mijn samsung gsm alsook de samsung tablet. Sedert een 5-tal weken heb ik het volgende probleem op deze apparaten, hetwelk ik niet heb op onze laptops.

Ik kan via onze wifi perfect op bijvoorbeeld facebook, instagram, ik kan er ook in posten of liken,  ik ontvang mails, ik kan surfen enz. . Het probleem doet zich voor als ik op de linken klik. Dan krijg ik een foutmelding dat 'data niet kunnen geladen worden', geen verbinding (terwijl de wifi wel degelijk werkt). Ook in apps, ze gaan open, maar ik kan er niet in werken.

Dit probleem is echter niet continu, soms werkt het wel allemaal, en nadien weer uren niet.

Wie kan me helpen om dit op te lossen ?

Dank bij voorbaat, Elke

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wifi ok, linken openen niet

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Openen van URL's lukt niet via wifi op Samsung devices

@Marc561  

Heb je het dan over linken als een link die wordt meegestuurd in een tekst ? 

Kan het niet zijn dat je toestel deze link als 'gevaarlijk ' ziet ? Heb je ergens op je toestel niet een beveiliging erop actief staan? 

 

Anders eventueel eens zien of je de netwerken eens kan vergeten en dan opnieuw instellen op de wifi en kijken of het erna wel werkt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Marc561
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Openen van URL's lukt niet via wifi op Samsung devices

Dank u voor de info. We hebben de stekker van de modem eens uitgedaan voor 15 seconden,  heb de netwerken 'vergeten' op mijn gsm en opnieuw verbonden. Nu werkt de gsm en de tablet (op de tablet heb ik niks gedaan) weer zoals het hoort, alsook mijn laptop van het werk. Maar nu heeft de laptop van mijn echtgenoot en zijn gsm het probleem. Tegen vanavond kan het weer andersom zijn. Ik heb op zijn gsm de wifi ook doen 'vergeten', maar als ik nu wil verbinden en het paswoord van de wifi intik, krijgen we 'verbonden zonder internet'.   We zijn allebei leken op dit vlak 😄 

Ik moet wel zeggen dat een technieker onlangs de wifi in onze router geactiveerd heeft, terwijl we voorheen met een TP-link werkten (ook deze is nog in de running). 

 

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Openen van URL's lukt niet via wifi op Samsung devices

@Marc561 als het bij de rest van de apps wel werkt uw internet zal het niet met je internet te maken hebben. Het enige dat je hiervoor moet doen is één enkele instelling aanpassen. Tik rechtsonder in de browser op de drie streepjes, en kies de optie Instellingen. Tik vervolgens op Nuttige functies, en zet de schakelaar achter Koppelingen in apps openen weer aan. Als ik het goed begrepen heb is het de links in de apps die niet werken ? Kan ook zijn dat je de browser moet resetten, maar dat is de laatste optie natuurlijk 🙂


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.