Beantwoorden
RonnyVa
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
De vlam zit erin. On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Optie 4G of 5G bij TV kijken op smartphone via wifi?

Als ik TV kijk op mijn smartphone via mijn WIFI, krijg ik soms de vraag of ik wil overschakelen op 4 of 5 g

Er staat wel bij dat ik eventueel meer moet betalen. Ik krijg de optie afsluiten of doorgaan.

Als ik afsluit wordt de tv functie uitgeschakeld. Moet ik dan wel op doorgaan klikken? Wordt er dan 

meer gerekend? Of is dit enkel als ik niet op WIFI zit?

 

Titel aangepast door Bjarne (mod) | Originele titel: TV kiiken op smartphone via wifi

0 Likes
2 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Optie 4G of 5G bij TV kijken op smartphone via wifi?

Die vraag verschijnt omdat je begint te streamen via 4G/5G. Het kan zijn dat je Wi-Fi verbinding te zwak is en dat je smartphone daarom overschakelt op je mobiele data.

Als je "Doorgaan" zou kiezen dan stream je effectief via je mobiele data en dan dat verbruik telt uiteraard mee voor je limiet


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Optie 4G of 5G bij TV kijken op smartphone via wifi?

Als je dat bericht krijgt, betekent dit dat je Wifi-ontvangst te zwak is om video te streamen naar je smartphone.

Dan vraagt de app om over te schakelen naar mobiele data (4G/5G) vanaf een gsm-mast in je buurt. De kostprijs van data via 4G hangt af van je mobiel abonnement.

Een uur video streamen verbruikt dan 1,7 gigabyte mobiele data die aangerekend wordt op de factuur van je gsm-abonnement.

De oplossing is om dichter bij je Wifi-modem te gaan zitten om tv te kijken of een sterker Wifi-netwerk te installeren.

0 Likes