Beantwoorden
mathyssam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Overname modem bij verhuis

Ik ben net verhuisd, en de huisbaas heeft in zijn appartementen standaard een modem van Telenet hier staan. Hoe kan ik nu de modem op mijn naam zetten en laten factureren zonder een hele nieuwe modem te moeten laten installeren?

Bedankt!

0 Likes
3 reacties
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Overname modem bij verhuis

Als jij je decoder installeert/laat installeren komt de modem automatisch op jouw naam staan

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Overname modem bij verhuis

@mathyssam, lees ook zeker dit artikel eens van Telenet over verhuizen.

 

Wanneer er al een modem van Telenet hangt op het nieuwe adres, wijst dit erop dat Telenet aanwezig is. Zoals @francis50 aangaf, kan je dan zelf je installatie doen. Maar denk eraan dat je wel nog je verhuis moet doorgeven aan Telenet! Anders weten zij niet dat je van adres gewijzigd bent. Zodra je het doorgeeft, brengt Telenet het administratieve in orde achterliggend. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

mathyssam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Overname modem bij verhuis

Dag Suzy, 

 

Bedankt voor je antwoord!

Het ding is, ik woonde hiervoor nog bij m’n ouders, dus dit zou de eerste keer zijn dat ik zelf klant ben bij Telenet. Ik heb dan ook geen adreswijziging, omdat m’n adres ervoor nog niet op mijn naam stond. 

De wifi werkt al (kaartje met wachtwoord ligt erbij), maar ik heb hier zelf niets voor moeten doen. 

Moet ik dan bang zijn dat de vorige huurder nog wordt aangerekend of gebeurt dit dan automatisch? 

 

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Sam Mathys

0 Likes