Beantwoorden
BjornDC
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Verander-je-wachtwoord-dag Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

PeakHour-app leest geen data van Compal CH7465LG

iemand ervaringen met de PeakHour app?

heb deze geïnstalleerd om het download verkeer van wat dichter bij te bekijken. 

de Macs worden perfect uitgelezen, maar wilde dit echter op het volledige netwerk krijgen dus moet deze geconnecteerd worden met de TN modem.

de app ziet de TN home gateway (Compal CH7465LG) maar leest geen traffic.

wanneer ik via terminal miniupnpc test lanceer krijg ik ook perfect alles weergegeven, alleen zit de Bytes Sent en Bytes Received vast, deze blijven beide op 429467295 staan, ook na verschillende testen, zelfde resultaat. De kerels van PeakHour geven aan dat de Modem/router moet terug op nul gezet worden want MAX_INT behaald. 

dus hoe kan dat aangepast worden?

firmware fix?

 

iemand ervaring hiermee?

 

indien dit niet lukt dan zal het even wat kabel werk zijn en routen we alles naar de Orbi en wordt dit de router, nu staat deze als AP ingesteld. (wegens te lam om eindelijk die kabels eens te switchen)

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telemeter / Modem / PeakHour app

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

PeakHour-app leest geen data van Compal CH7465LG

Dag @BjornDC,

 

Op de site van PeakHour lees ik dat het toestel moet UPnP of SNMP monitoring aan kunnen, ik neem aan dat het is ook zo dat Telenet telemeter werkt maar wordt deze functie toegelaten door Telenet voor eindgebruikers?

Waarschijnlijk heb je al gedaan maar denkt aan een "reset" van je modem, zoals "reboot" bij Windows kan het wonderen doen.

 

Grtz,


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro
0 Likes