24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Op mijn refurbished Lenovo ThinkPad kan ik plots geen internetverbinding meer maken. Mijn netwerk aap staat niet bij beschikbare netwerken maar wel bij gekende netwerken.
Weet iemand raad. Alvast bedankt
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Mijn netwerk niet beschikbaar op thinkpad
Je kunt proberen om je netwerk naam eens uit die gekende netwerken te halen en dan je tablet opnieuw naar netwerken laten zoeken. Als je dan je netwerk vindt opnieuw verbinden + wachtwoord ingeven en dan verbinding maken.
Inderdaad zoals @patrick37 zegt, kan je eens proberen 'netwerk vergeten'. En dan zien of hij terug in de lijst verschijnt als je naar netwerken gaat zoeken.
Je hebt toevallig niet je wifi uitgeschakeld?
Kan je wijzigen op je Lenovo met volgende toetsencombinatie FN + F5.
iets in de home upgegrade naar nieuwe hardware, bvb nieuwe access points of plume pods of ... ?
Want soms is de driver ook de "boosdoener" en heb je ogelijks een nieuwe driver nodig om te connecteren.
Maar als alles qua WiFi zelfde is als vroeger lijkt dat eerder onwaarschijnlijk natuurlijk.
Heel erg bedankt voor de tip maar het heeft jammer genoeg niet gewerkt.
Het zou mooi geweest zijn maar helaas. Toch bedankt,
Spijtig genoeg was dit niet de juiste oplossing. Maar heel erg bedankt toch.
Dit was ook niet de ultieme tip maar alvast heel erg bedankt toch
Ik wil alvast iedereen bedanken voor de moeite maar het werkt nog niet.
Ik heb nu wel na veel en lang zoeken Defour gevonden...
Het zou fout. 0x0028002zijn vaak voorkomende bij Windows 10 etc.
Als nu iemand weet wat die fout betekent r en hoe ze op te lossen eventueel.
Thanks everhond.
Dat zijn mogelijke oplossingen .
Dat kijk ik straks even na, heb wel 360 pods sinds kort. Zou het dat kunnen zijn?
Heb wel al gevonden
Fout met nr 0x00028002 maar vind daar ook geen oplossing voor.
Alvast bedankt.
Hallo,
Dat kan zeker.
De pods en de nieuwe modem zijn wifi6, dus als de driver van je laptop, die al wat ouder is had ik begrepen, hier niet mee omkan, om welke reden dan ook, dan krijg je dit fenomeen.
Best eens checken naar:
1. de wifi driver van uw laptop, check versie/datum en kijk of je bij Lenovo een nieuwere kan downloaden en installeren
2. al de Lenovo website geen nieuwere heeft, check dan eens of de chipset vendor (bvb realtek, qualcomm, ...) zelf geen nieuwere listed heeft op het web
Als je eentje gevonden hebt, installeer dan die nieuwe driver en try again.