Beantwoorden
Davy_1986
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Printer draadloos installeren

Ik heb sinds kort een HP Laserjet 100 color printer in gebruik. Ik krijg deze echter niet geinstalleerd op mijn draadloos netwerk. Bij de installatie komt er op dat ik op de WPS toets moet drukken zodat de printer het netwerk kan vinden. Dit lukt niet. Ik heb dan online gevonden hoe je via geavenceerde instellingen de WPS poort kan open zetten op 2.4 en 5.0.. Maar wanneer ik dit probeer krijg ik volgende foutmelding:

 

"

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."

 

De modem is ondertussen al minstens 5 jaar oud, is het misschien tijd dat ik deze eens laat vervangen naar een nieuwer model? 

 

Met vriendelijke groeten, 

 

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Printer draadloos installeren

@Davy_1986  om de printer aan te sluiten via de wifi moeten er geen poorten open gezet worden en de modem zal het prima blijven doen. Het probleem is die HP Ptinter , heb er zelf al verschillende willen gebruiken en ook elke keer veel moeite gekost en veeeeeeeeel tijd om het voor elkaar te krijgen. Heb nu een HP Printer die eindelijk werkt is inmiddels ook 2 jaar oud maar werkt draadloos. Het beste is als u de mogelijkheid heeft de printer met de kabel te verbinden rechtstreeks dan werkt dit meteen en perfect. Anders is het raadzaam om de printer zelf handmatig met de wifi te verbinden dus geen WPS knop . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FilipDevry
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Jij bent af! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Printer draadloos installeren

Beste,

Printer handmatig verbinden met je modem.  Kies de juiste netwerknaam (SSID) van jouw netwerk.  Vervolgens op de display van de printer typ het paswoord van jouw wifi.  Klaar is kees. Eénmùaal de printer verbonden is met jouw wifi, kan je vanop elk toestel dat eveneens deel uitmaakt van jouw wifi-netwerk printen, zelfs met een smartphone.


Altijd ten dienste van iedereen !
0 Likes