Beantwoorden
Maris
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Problemen met Samsung Galaxy S10e

Ik heb onlangs een s10e bij telenet zelf gekocht, ik wilde alles instellen op dit toestel en kwam een probleem tegen. Ik heb thuis 2 wifi netwerken 1  prive en 1 Telenet-netwerk(telenet4EE3A), het prive netwerk werkt, maar het andere netwerk connect en disconnect continu. Ik heb mijn modem gereset, mijn gsm gereset... Niks blijkt te helpen. Heeft iemand een oplossing?

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen met Samsung Galaxy S10e

Het zijn eigenlijk allebei uw privénetwerken hoor. Die beide Wifi's staan die dicht bij elkaar? Is uw "privé" netwerk een eigen router die je achter de Telenet router hebt staan? Is dit voor iets nuttig?

Anders uw eigen router als simpele switch/AP configureren en zowel dat Telenet Wifi en dat van u, hetzelfde SSID en paswoord geven.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Problemen met Samsung Galaxy S10e

Vermoedelijk conflicten tussen het Telenet netwerk en uw netwerk. Met deze beknopte beschrijving van het netwerk kan ik geen goede raad geven.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Maris
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Problemen met Samsung Galaxy S10e

beide netwerken zijn van telenet en zijn verbonden met dezelfde modem. het zelfgenaamde netwerk is vooral het sterkst op de gelijkvloers, het Telenet4EE3A netwerk is het sterkst op het 1ste en 2de verdiep, op het 2de verdiep staat er ook een wifi booster van telenet zelf. Als u mij kan zeggen welke info u wilt kan ik die misschien geven.

0 Likes
Maris
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Problemen met Samsung Galaxy S10e

Ik weet zelf eigenlijk ook het nut niet, maar toen wij hier kwamen wonen heeft telenet het zo ingesteld. Ik zal anders een keer met telenet zelf contact opnemen

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen met Samsung Galaxy S10e

Welk type modem staat er bij jou. Een zwarte of witte met 2 telefoonpoortjes en 4 gele poortjes?

En de andere apparatuur? Powerline met wifi? Merk? Accespoint? Merk, type?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Maris
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Problemen met Samsung Galaxy S10e

ik heb een witte met 4 gele poorten en een zwarte wifibooster van telenet zelf. Ik denk dat ik het ongeveer aan de praat heb gekregen, bedankt voor de hulp.

0 Likes