Beantwoorden
Vnst
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Problemen thuisnetwerk

Ik heb al maandenlang problemen.  Eerst coaxkabel vernieuwd,  daarna modem, pods erbij en probleem blijft.

Als ik bel zien ze telkens storingen, ondertussen al 4 techniekers langs geweest en geen enkele weet het blijkbaar. Is dan een week wat in orde om dan terug wegvallende verbinding te hebben.

Ik doe de diagnose via de app en krijg weer dat er iets mis is met mijn thuisnetwerk. Alles is indertussen vernieuwd 

Screenshot_20251202_134500_MyTelenet.jpg

1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

Problemen thuisnetwerk

@Vnst 

Hebben ze dan ook gezien wat voor problemen ze zien ? Modem events of andere zaken ? Je kan hier rustig op doorvragen hoor. 

Dan de vraag die ik me stel zijn er buiten aan de TAP ook werken gedaan hebben ze daar ook gekeken ? Of hebben ze ju kabel die buiten ligt ook na gekeken of zijn die techniekers enkel in huis geweest ? 

Alle vragen die ik me stel zoals eigenlijk een goede technieker de stappen zou moeten overlopen. Zou bellen en je dossier op vragen en nog eens uitleg varen en dit ook eens aanhalen moest bovenstaande niet gedaan zijn. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.