Beantwoorden
Kokjekook
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

QNect smart plug koppelen met thuisnetwerk

ik heb net een wifi smartplug gekocht van QNect profile.Ik krijg deze niet gekoppeld met mijn thuisnetwerk.

iemand suggesties?

dank bij voorbaat

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: qnect smart plug

Tags (1)
0 Likes
8 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

QNect smart plug koppelen met thuisnetwerk

@Kokjekook Deze Qnect kan alleen maar connecteren op 2.4 Ghz, dus hou hier rekening mee. Je thuisnetwerk misschien opsplitsen in 2.4Ghz en 5Ghz en de smartplug connecteren op de 2.4ghz.

Als dit niet lukt moet je even de foutcode doorgeven aan ons zodat we dit kunnen nakijken.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kokjekook
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

QNect smart plug koppelen met thuisnetwerk

Bestebedankt voor de reactie maar ben maar een leehoe splits ik een thuisnetwerk?

0 Likes
Kokjekook
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

QNect smart plug koppelen met thuisnetwerk

Beste

heb het opgesplitst maar connecteert nog steeds niet. Geeft zelfs geen foutmelding. Springt automatisch naar WiFi device zoeken

mvg

dirk 

0 Likes
Leviotte
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Happy New Year! De kop is eraf!

QNect smart plug koppelen met thuisnetwerk

Zelfde probleem hier. 
probeer te verbinden.

niets werkt, gereset, 3 apps geprobeerd, ...

Werkt op 433.92 MHz. Zou moeten werken, neen?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

QNect smart plug koppelen met thuisnetwerk


@Leviotte  schreef:
...

Werkt op 433.92 MHz. Zou moeten werken, neen?


Dat is toch geen Wifi frequentie?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

QNect smart plug koppelen met thuisnetwerk

@Kokjekook @Leviotte 

Hebben jullie de handleiding gevolgd?

VOORBEREIDING VOOR GEBRUIK

Plaats de WiFi plug in het stopcontact .Download de PROFILE Qnect applicatie in uw App store.Ga naar www.profile.eu voor de juiste down-load link

 

VERBINDEN MET INTERNET

Verbind uw Smartphone met uw thuis-netwerk. Ga voor meer informatie naar de handleiding van uw Smartphone.LET OP : Indien u met MAC-filters of firewalls werkt, sluit deze dan eerst af. Kijk voor meer info in de handleiding van uw router.

 

INLOGGEN

Open uw Qnect applicatie.Er verschijnt een startscherm. Indien u nog niet bent geregistreerd maak dan eerst een account aan (Sign up) 1 .Vul uw emailadres en paswoord in. Druk op het “V” icoon om te bevestigen 2 .Om terug te keren drukt u op ←Indien u op “V” druk keert u terug naar het startscherm. Vul daar opnieuw uw email en paswoord in om in te loggen 3 .Let op : indien de de app een foutmelding geeft probeer dan opnieuw. Let goed op leestekens en hoofdletters bij de invoering van uw paswoord.

0 Likes
Kokjekook
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

QNect smart plug koppelen met thuisnetwerk

Beste

alle stappen zoals u beschrijft gedaan. Elke keer bij verbinden springt het weg en moet je opnieuw proberen. Geeft zelfs geen foutmelding. Zelfs mijn netwerk enkel op 2,4 ghz gezet en werkt nog niet. Normaal staat mijn netwerk op kiezen2,4 of 5 ghz. Toch bedankt voor de beschrijving maar het heeft geen oplossing gegeven

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

QNect smart plug koppelen met thuisnetwerk

@Kokjekook 

De plug terug binnendoen onder de waarborgregeling.

0 Likes