Beantwoorden
Newtech
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Hi there!

Slechte beeldkwaliteit bij Share Play PS5 met 360° Pods

Beste Netweters,

We hebben probleem met Telenet 360° pod met PlayStation 5 

We hebben sindsdien Telenet 360° pod, We horen vaak van gamers dat ons kwaliteit op sharescreen/shareplay matig kwaliteit bevatten waarvan sharescreen/shareplay eruit ziet als minecraft beelden. dat het beeldkwaliteit eruit ziet in 360p

We hebben 2 mogelijkheden getest, 

Telenet 360° pod verbonden met Telenet modem op kabel, "slecht kwaliteit'

Telenet 360° pod verbonden met Telenet modem op wifi. "slecht kwaliteit'

We hebben ook deze methode getest op Telenet 360° pod 

Playstation 5 verbonden met kabel, De test toont dat hij 800Mbps behaald met 4mpbs upload

PlayStation 5 verbonden op wifi, De test toont dat hij 300Mpbs behaald met 2kbps dit is met "5ghz" 

PlayStation verbonden rechtstreek met Telenet modem en alles is perfect, Kwaliteit van sharescreen/Shareplay toont 1080p met alle snelheid download 800mpbs tot 39 upload mpbs

ping op gebied van gamen op wifi / Kabel is te ping 60ms tot 95ms wat niet is bij Telenet Modem wanneer Playstation 5 is rechtstreeks verbonden met kabel en WiFi

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Telenet 360° Pod voor Gaming/beeldkwaliteit/sharescreen

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Slechte beeldkwaliteit bij Share Play PS5 met 360° Pods

@Newtech 

Waar de oorzaak precies vandaan komt kan ik je niet zeggen want gebruik geen 360° pod's. 

Maar kan je zeggen als je PS5 via een rechtstreekse kabel wel perfect werkt zou ik het op die manier laten die installatie. Zelf is mijn PS5 ook rechtstreeks verbonden wat natuurlijk de beste en stabielste verbinding geeft. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes