24757
netweters
|
152438
antwoorden
|
20706
vragen
|
Bedoel je de witte HGW? Die heeft nog last van enkele problemen. Maar je kan de technische dienst bellen en vragen of ze de firmware kunnen upgraden.
Bedoel je trouwens met meer geen wifi dan wel, dat er echt geen signaal is (je ziet het wifi netwerk niet) of je kan geen verbinding maken of verlies je vaak de verbinding en moet dan terug verbinding maken?
Ok ik hoop dat het nu opgelost is en anders eens vragen voor die firmware update. (Kan zijn dat je al op de nieuwste zit. Bij iemand anders hielp een firmware downgrade.)
Heb je dit probleem op elk apparaat?
Beste forumleden,
bij mij werd er een firmware downgrade gedaan en sinds toen is mijn signaal veel stabieler.
Deze week is mijn modem eveneens heropgestart en heb ik de hogere uploadsnelheid gekregen.
@Ex-Netweter schreef:
Sinds de plaatsing van de nieuwe modem heb ik meer geen.wifi dan wel als dit.zo blijft gaan ik toch is horen voor een nieuwe provider
WiFi is niet echt het probleem van uw provider. Uw provider levert internet tot aan de modem en bij Telenet is dat tot 200 Mbps down en 20 Mbps up. Bij een ADSL provider zal het maximum in ideale omstandigheden 100 Mbps down en 6 Mbps up zijn. Dat er WiFi in zit is een kado. Maar in wezen ben jij verantwoordelijk voor je binneninstallatie.
Een beetje zoals de water-, en electriciteitsmaatschappij. Tot aan de meter wordt er geleverd erachter ben jij verantwoordelijk voor de goede werking van stopcontacten, kraantjes enz.
Ruil je HGW om in 'n Telenet center in de buurt als je denkt dat het daar aan ligt.
Of laat 'n technieker komen,indien de fout bij Telenet ligt,is deze gratis.