Beantwoorden
Ex-Netweter

Slechte wifi na nieuwe modem telenet

Sinds de plaatsing van de nieuwe modem heb ik meer geen.wifi dan wel als dit.zo blijft gaan ik toch is horen voor een nieuwe provider
0 Likes
7 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Bedoel je de witte HGW? Die heeft nog last van enkele problemen. Maar je kan de technische dienst bellen en vragen of ze de firmware kunnen upgraden.

Bedoel je trouwens met meer geen wifi dan wel, dat er echt geen signaal is (je ziet het wifi netwerk niet) of je kan geen verbinding maken of verlies je vaak de verbinding en moet dan terug verbinding maken?

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Signaal is er maar krijgt geen verbinding en ja Is de nieuwe witte. Ze hebben een reset gedaan en nu werkt hij voorlopig
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ok ik hoop dat het nu opgelost is en anders eens vragen voor die firmware update. (Kan zijn dat je al op de nieuwste zit. Bij iemand anders hielp een firmware downgrade.)

Heb je dit probleem op elk apparaat?

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Jij #DTV. Goed bezig! JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Beste forumleden, 

bij mij werd er een firmware downgrade gedaan en sinds toen is mijn signaal veel stabieler. 

Deze week is mijn modem eveneens heropgestart en heb ik de hogere uploadsnelheid gekregen. 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

@Ex-Netweter schreef:
Sinds de plaatsing van de nieuwe modem heb ik meer geen.wifi dan wel als dit.zo blijft gaan ik toch is horen voor een nieuwe provider

WiFi is niet echt het probleem van uw provider. Uw provider levert internet tot aan de modem en bij Telenet is dat tot 200 Mbps down en 20 Mbps up. Bij een ADSL provider zal het maximum in ideale omstandigheden 100 Mbps down en 6 Mbps up zijn. Dat er WiFi in zit is een kado. Maar in wezen ben jij verantwoordelijk voor je binneninstallatie.

Een beetje zoals de water-, en electriciteitsmaatschappij. Tot aan de meter wordt er geleverd erachter ben jij verantwoordelijk voor de goede werking van stopcontacten, kraantjes enz.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
Ex-Netweter

Is de modem van de provider is dus wel hun probleem. Als uw gasmeter stuk is mag je die ook niet vervangen dus uwe uitleg is bull**bleep**.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Ruil je HGW om in 'n Telenet center in de buurt als je denkt dat het daar aan ligt.

Of laat 'n technieker komen,indien de fout bij Telenet ligt,is deze gratis.

0 Likes