Slimme deurbel Q Nect foutmelding "gecodeerd kanaal"
hallo
ik ben nieuw op deze site en ben nog op zoek naar wat ik waar moet zetten ,ik heb een slimme deurbel gekocht van q nect dat via wifi contact zoekt ,die heeft enkele weken gewerkt maar nu krijg ik steeds de melding ;wij werken aan een gecodeerd kanaal " en kan ook de livestream word niet geladen ik heb al een wifi powerline geplaatst op de zolder omdat ik daar ook een tv en internet nodig heb en nu dacht ik mss dat ik een extra powerline in de gang kon zetten op ongeveer 2 mtrs van de deurbel ,de modem staat in onze living en die staat ongeveer een 3 tal meters van de bel ,weet bij god niet wat dit wil zeggen van dat gecodeerd kanaal ben dan ook een leek op dat vlak en hoop hier op deze site wat slimmer te worden ivm computers en de rest want ik zie hier woorden verschijnen waardoor ik het hoor donderen ik keulen ik hoop dat iemand hier mij kan helpen want vind het jammer dat de bel niet werkt en daar hing toch al een serieus prijskaartje aan alvast bedankt
grtjs
Yocisco Ik zal proberen een screenshot bij te voegen maar weet niet of dit zal lukken
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: slimme deurbel q nect
- Labels:
-
WiFi-powerlines