@Evdes Ik zou je graag volgende vragen stellen :
1. Gebruik je een Chromecast, smart tv of een soort chromebox via wifi ?
2. Indien je wifi gebruikt, gebruik je dan de 5Ghz of 2.4Ghz?
3. Op het streamingdevice heb je daar genoeg netwerk / bereik van de wifi? Als je weinig bereik hebt en je streamt via wifi geeft dit haperingen. Het AP kan misschien wel bereik hebben maar het streamingdevices en zelfs tv misschien niet omdat deze op een andere AP connecteerde. Als je eerst een film of serie download op je gsm, zal dit streamen van dat device en dus niet zoals bij Netflix of Streamz, streamen van de streamingserver via het streaming device zoals chromecast of smart tv. Je moet hier dus je gsm aanhouden en geconnecteerd houden via de wifi.
Als je streamt via uw tv, kijk dan eens naar de netwerksettings op je tv en zie of deze genoeg wifi heeft.
Hetgeen je dus zou moeten nakijken is:
1. Genoeg netwerk verbinding op je streaming device?
2. heb je de haperingen bijvoorbeeld ook als je youtube streamt met 2 devices?
3. gebruik je 5ghz of 2.4 Ghz?
Indien je het laatste niet kan zien zou je de signalen van de AP's moeten opsplitsen zodat je dit wel kan zien. Dan moet je elk device wel opnieuw koppelen omdat je een andere SSID krijgt.
Good luck!
KristofDW | Krak carpé diem. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.