Beantwoorden
gino123456
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

Telenet + Tp-link Deco mesh

Beste,

 

Ik heb een witte telenet modem docis 3.0 met ingebouwde wifi. 

Ik heb me een deco m5 wifi mesh systeem gekocht.

De bedoeling is om de wifi van de telenet modem volledig uit te zetten en de mesh systeem enkel te laten werken voor de wifi. De m5 heb ik in acces point gezet. zijn er nog instellingen in de telenet modem die ik dien te doen ? Er zijn ook draadloos camera,s mee verbonden met 2.4 ghz. Nu verbreken vaak de camera,s de verbinding. Is er nog iets wat ik kan instellen op de telenet modem of hoeft dit niet.

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Telenet + Tp-link Deco mesh

@gino123456  ik heb ook een mesh wifi systeem in huis. Ik heb gewoon de wifi uitgezet in de modem maar ook de wifree, maar dat is een eigen keuze , dus de homespot staat ook uit. Dat de camera's uitvallen dat ken ik want 5 GHZ draaien ze niet op. U kan het beste , maar dat is hoe ik het gedaan heb , de DHCP laten staan op de mesh zodat deze de wifi kunnen regelen en all de rest , heb zelf het systeem niet op accespoint gezet of in bridge mode.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
gino123456
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

Telenet + Tp-link Deco mesh

@patrick37  Heb jij de UPNP ingeschakeld in de telenet mdem en de firewal op de telenet modem ?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Telenet + Tp-link Deco mesh

@gino123456  UPnP is op IPV4 en IPV6 niet actief en de firewall staat op IPV 4 en IPV6 wel actief . Firewall op de mesh is ook actief.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes