25.019
netweters
|
153.913
antwoorden
|
20.874
vragen
|
Het is voor sinds een paar dagen niet meer mogelijk om verbinding te maken met een WiFree netwerk. Dit is zo op al mijn apparaten en mijn instellingen zijn nog dezelfde als toen het nog werkte. Homespot en Hotspot werken nog steeds. Er staat steeds "verbinden" maar dan maakt hij nooit verbinding met het newerk.
Alvast bedankt!
Ik veronderstel dat telenet homespot en WiFree als een geheel beschouwd wordt door Telenet.
Op de Homespot zijn max 4 gebruikers toegelaten.
Kijk eens op MijnTelenet, Mijn Internet, Draadloze instellingen, geavanceerd. Door zie je het aantal gebruikers dat verbonden is op je Homespot.
Dat is het probleem niet want op Homespot kan ik wel en op WiFree niet. WiFree werkt via het EAP protocol en home/hotspot met een loginpagina.
Het heeft niets met quota te maken want er is niemand verbonden en ook niet op andere plaatsen.
wat zijn de juiste instellingen want verbind zelden. Telenethomesport altijd
@x092845 schreef:wat zijn de juiste instellingen want verbind zelden. Telenethomesport altijd
Als het over een smartphone gaat, dan lijkt me het gemakkelijkste om de Telenet Mobile app te installeren, zodat die verbinding kan maken.