Beantwoorden
Kitty95
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet Wifree wilt niet inloggen op macbook air

Wegens verbouwing in huis heb ik ervoor gekozen nog geen internet in huis te instelleren en maak ik gebruik van het wifree account van mijn mama. Nooit last mee gehad maar sinds vorige week weigert telenet wifree om aan te melden. Ik krijg constant de vraag om terug in te loggen, eenmaal de inlog gegevens ingegeven krijg ik het venster direct opnieuw. Wat me wel opvalt is dat het de ene keer een gewoon inlog venster is en de andere keer een venster met inloggen op bedrijfsniveau. 

 

Ik heb immer zelf al het netwerk uit mijn wifi verwijderd en terug proberen inloggen maar dit werkt niet en heb ook al telenet zelf gecontacteerd hierover maar zij vertellen me enkel dat het licht aan de drukte. Terwijl mijn andere toestellen verbinding kunnen maken zonder problemen. 

0 Likes
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet Wifree wilt niet inloggen op macbook air

Om in te loggen op WiFree van iemand heb je een eigen account nodig. Als ge uw telenet internet gestopt hebt dan heb je ook geen account meer en kan je ook geen verbinding meer maken met een willekeurig WiFree AP.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kitty95
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet Wifree wilt niet inloggen op macbook air

mijn gsm nr staat mee bij mijn mama der telenet abonnement. Het abonnement is actief en mijn vriend kan ermee inloggen op zijn laptop dus dat is het probleem niet.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Wifree wilt niet inloggen op macbook air

@Kitty95 

je probeert toch niet in te loggen op de wifree van uw moeder? Want dat gaat niet lukken, wifree werkt enkel op de wifree van iemand anders, niet op uw eigen netwerk.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kitty95
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet Wifree wilt niet inloggen op macbook air

Neen, zoals ik al zei, mijn vriend kan ermee inloggen op zijn laptop, mijn andere toestellen loggen er ook mee in, enkel mijn laptop wil er niet mee aanmelden 

0 Likes