Beantwoorden
Georges8
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Verband tussen internetverbinding en mediaplayer?

Ben nieuw hier maar zit met een ongebruikelijke vraag.  Zal wel toeval zijn maar gisteren viel internet uit thuis en sommige interactieve diensten van de digicorder.  Dit nadat ik enkele uren eerder een mediaplayer  via wifi aansloot op het thuisnetwerk.  Merk Lipa TX 3 mini, android 7.1.  Bedoeling was om in de slaapkamer via yelo play te kunnen blijven TV kijken als de kabel afgeschaft wordt.  Vandaag de klantendienst gebeld en nadat de instellingen gereset werden ging alles terug.  Zou er een verband kunnen zijn ?  Andere mensen in de buurt hadden ook problemen...Dus ik ben er niet uit..

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verband tussen internetverbinding en mediaplayer?

@Georges8  denk gewoon dat het heel toevallig was . U geeft al aan dat de geburen ook problemen hadden dus waarschijnlijk is er een algemeen probleem geweest van het internet of de interactiviteit. Het kan ook zijn dat er werken aan de gang waren dat het op dat moment even terug uit is gevallen of ergens een herstart geweest. Dit gaat niet veel met de aansluiting van uw mediaplayer te maken hebben.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Georges8
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Verband tussen internetverbinding en mediaplayer?

Beste Patrick,

dank voor je antwoord, ik was beginnen twijfelen, maar 't zal inderdaad toeval geweest zijn.

Georges8

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verband tussen internetverbinding en mediaplayer?

@Georges8  ik snap dat wel hoor dat men begint te twijfelen als alles in eens uit valt na zo een installatie. Zou dat zelf ook hebben , maar wel goed van u om ook eens rond te vragen aan de geburen. Op die manier kan men er wel achter komen of het iets persoonlijks is of iets algemeens in de straat.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes