Beantwoorden
koenHaenen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

kan niet meer verbinden met telenet wifree

hallo iedereen, 

 

ik ben een student in Gent en ben daar ook op 'kot' en omdat ik slechts 150GB internet ter beschikking ( een Flybox van Orange, er is zover ik weet geen internet kabel doorgetrokken naar de studio ) heb gekregen van mijn kotbaas gebruik ik geregeld een TelenetWifree verbinding om zo naar netflix te kunnen kijken. dit ging voorbije maanden zeer vlot en zeer goed, heb ook perfecte verbinding met deze TelenetWifree en nog steeds. 

nu is het probleem dat mijn apparaten ( laptop, desktop en gsm ) er geen verbinding mee kunnen maken, indien de verbinding dan wel tot stand komt is dit slechts voor enkele minuten. 

had thuis gevraagd of TelenetWifree aan staat op de persoonlijke router thuis bij mijn ouders en deze staat aan. 

wat zou het probleem kunnen zijn? heb al gezocht in andere forums waar hetzelfde probleem wordt aangehaald maar waar er geen oplossingen zijn. 

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

kan niet meer verbinden met telenet wifree

@koenHaenen 

Een sterkt signaal volstaat niet. Het is mogelijk dat er op een bepaalde plaats teveel gebruikers zijn van Wifree. Als ik het goed voorheb, dan zijn er maximaal 4 Wifree gebruikers om een homespot. Dus je ziet een sterk signaal, maar op dat dichtbije signaal zijn al vier anderen aangemeld op Wifree, dan kan je een verbinding krijgen met een zwakker signaal en ook wegvallen.

Dit is één mogelijke uitleg dat mogelijk niet van toepassing is in uw geval. 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

kan niet meer verbinden met telenet wifree

@janne_man