Beantwoorden
NadVae
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Verschillede Apps op mijn Samsung S24 werken niet meer

Modem Telenet is F@ST3896LG-TN en sindsdien werken er verschillede Apps op mijn Samsung S24 niet meer waaronder ook de App van Telenet "MyTelenet", ik geef deze App mee maar het zijn er heel wat (radio 1 en 2, payconiq, buienradar, krant, enz.... Wanneer ik dan bvb bij de overburen ben dan werken alle Apps wel. Ook op mijn TV Samsung The Frame, komen heel wat iconen (laatst bekeken) vd zenders niet door. Wanneer er iemand op bezoek is kan die deze Apps ook niet openen, thuis heeft hij ook Telenet met een oudere modem en daar werkt alles naar behoren. Wanneer hij hier via VPN op zijn smartphone werkt, is er geen probleem. Al verschillende techniekers langs gekomen en die kunnen het niet oplossen. Hallo!! Telenet, graag een oplossing die werkt of moet ik nu echt naar een andere provider overschakelen?

33 reacties
Jimmy3800
Experienced Beetjesweter
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Hallo,

De modem is pas gewisseld, nu is het een CV8560E maar het probleem is er nog steeds. Deco serie weet ik niet meer, dan moet ik terug naar de klant gaan. 

Skylar1971
Freshman Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party!

dat is een modem zonder wifi, is dat voor een business klant dan ? Want voor zover ik me kan herinneren worden dat type routers niet bij particulieren geplaatst, en je zou wel moeten weten welke router erachter staat en die de wifi uitzend dan ? 

Roy78
Freshman Meerweter
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

@Jimmy3800  schreef:

Bedankt Roy, 

Daar staat als oplossing de FAST3896LG-TN modem weghalen. Dat hebben we gedaan, nu hebben we een CV8560E modem maar het probleem is er nog steeds.

Neen dat staat er niet. Lees het nog eens opnieuw. Als je een Telenet-modem hebt, is bridge-modus instellen essentieel om het probleem op te lossen. In dat geval moet je eigen apparatuur wel in router-modus ingesteld worden.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@Skylar1971  schreef:

dat is een modem zonder wifi, is dat voor een business klant dan ? Want voor zover ik me kan herinneren worden dat type routers niet bij particulieren geplaatst, en je zou wel moeten weten welke router erachter staat en die de wifi uitzend dan ? 

De CV8560E modem wordt ook bij particulieren geplaatst. Ik heb er zelf eentje (in bridge mode naar mijn eigen router).

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.