Beantwoorden
Dratio
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

WIFI Pods 360 - automatische opzeg? (Business)

Beste,

 

Vandaag heb ik een email ontvangen met de melding dat bepaalde telenet diensten stop zullen worden gezet (initieel dacht ik voor de WIFI pods 360 die ik als business fiber klant 3 maand geleden had aangevraagd + gratis huur voor 3 maand).

Hebben jullie ook iets soortgelijks ontvangen na gebruik van de wifi pods (na  3 maand) ?

 

Het gaat hier over de powerlines ed... of bedoelt men hiermee toch de WIFI Pods?

 

 

Dratio_0-1695133969513.png

 

 

Dratio_1-1695134165227.png

 

 

0 Likes
2 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1618
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis!

WIFI Pods 360 - automatische opzeg? (Business)


@Dratio  schreef:

Het gaat hier over de powerlines ed... of bedoelt men hiermee toch de WIFI Pods?


Powerlines en Wifi pods zijn totaal verschillende zaken

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1142
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

WIFI Pods 360 - automatische opzeg? (Business)

Je huurde Wifi-boosters (powerlines). Je koos om over te stappen naar Pods, die niet compatibel zijn met de boosters.

Aangezien het intussen 3 maand is sinds je de switch maakte naar de pods, wil men de boosters terug. Breng ze zo snel mogelijk binnen in een Telenet winkelpunt of stuur ze op. Doe je dit, dan hoef je de restwaarde niet te betalen (of krijg je ze terug op je eerst volgende factuur)

Huurde je Wifi-boosters?

De huur stopt als: 

  • je de Wifi-boosters inlevert via een winkelpunt of retourpunt.
  • je proefperiode van 3 maand op Telenet 360° Wifi afloopt. Je krijgt van ons dan een uitnodiging om de boosters terug te sturen.
  • Stuur je de Wifi-boosters niet op tijd terug? Dan moeten we een vergoeding aanrekenen. Niet vergeten dus!

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.