24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
geen wifi in huis
telenet app ziet geen enkel probleem (vanop afstand, wifi zou perfect werken?)
wlan probleemloos werkend
Op geen enkel mobiel toestel wifi zichtbaar. Modem al meermaals herstart.
telenet al uren onbereikbaar (telefoon noch whatsapp reactie)
dus dan maar wanhopig op zoek naar hulp bij de netwerkers 😞
dank alvast voor nuttige tips
Staat de wifi aan en staat het ssid zichtbaar?
Bij mijn telenet, netwerk bij modem kun je nagaan of wifi aanstaat, en kun je bij "Netwerkinstellingen en wifi wachtwoord" nagaan of SSID zichtbaar is.
Is dit niet geval eerst expert instellingen slotje openen voor je dat aan of af kunt zetten
Wat bedoel je met Wlan werkt en Wifi niet. Wlan is in mijn ogen uw draadloos netwerk. Staat de Wifi wel aangeschakeld op uw mobiele toestellen? Of is het alleen mobiel? Nakijken dus. Heb je nog een laptop of tablet waar je eens mee kan kijken of je uw netwerk ziet = SSID?
SSID staat zichtbaar ...
excuus, ipv WLAN werkt moet het zijn LAN (bekabelde verbinding).
via netwerkkabel succesvol internet
mobiel, niets
aanvullend. Op geen enkel van de vele mobiele toestellen in huis is de wifi verbinding zichtbaar.
probleem is plots opgetreden. Gisteren werkte alles overal nog, sinds vandaag nergens meer
@iedereen, zie men antwoord dat ik al gaf. Kunnen toch moeilijk allemaal 10x zelfste zeggen lol 😛
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds een week. Het Wifi signaal is sterk en ik gebruik ook nog een tweede router met een aparte ssid. Wat ik regelmatig zie is dat er een boodschap is "no internet connection". Dit op alle toestellen android en Apple. De LAN verbinding werkt normaal omdat ondertussen oop de radio (via lan) normaal werkt.