Beantwoorden
Royal
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Waarom wijzigt een wifi-kanaal eigenlijk regelmatig?

Vraagje, mij is opgevallen dat het 5 GHz Wifi kanaal geregeld van kanaal veranderd. Het kanaal staat automatisch ingesteld. Als voorbeeld eergisteren stond het signaal op kanaal 128, gisteren was dit 48 en nu vanavond staat hij weer op 116. Waaraan ligt dit? Ik weet dat ik het vast kan instellen, maar ik wil eens weten waaraan deze switch kan liggen. 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 5 ghz WiFi kanaal

0 Likes
31 reacties
Ex-Netweter
 

Waarom wijzigt een wifi-kanaal eigenlijk regelmatig?

Dan denk ik dat jij mij wel verkeerd begrijpt ? Want ik geef gewoon men mening niet meer of niet minder.

En wie daar niet tegen kan , heeft vrees ik eem probleem. Het is namelijk niet verboden om je mening te uiten.

Daarom hoef je er nog niet eens mee te ziijn. Zoals ik niet verplicht  kan zijn om het met jouw eens te zijn.

Ps. Het heeft te maken met een posting van je zelf , waar je kritiet geeft op mensen die zoals je zelf schrijft aan de modem doen enz. Lees eens terug aub  ? Dan zal je het misschien beter begrijpen waar oa mijn kritiek over gaat ?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom wijzigt een wifi-kanaal eigenlijk regelmatig?

@Ex-Netweter 

Je geeft geen mening, je uit kritiek op mij persoonlijk.

Ik heb gevonden waar jij op doelt, maar dat staat in een heel andere thread. Als je dan toch commentaar hebt op een post van mij, doe dat dan op zijn minst in dezelfde thread. En uit wat jij schrijft naar aanleiding van die post blijkt dat je eigenlijk de kern van de zaak niet begrepen hebt. En ik heb niemand persoonlijk aangevallen. Het was algemeen. Maar natuurlijk, wie het schoentje past ....

Mij niet gelaten, ik ga er niet meer op reageren.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.