Beantwoorden
Marc9820
Freshman Weetjesweter
Berichten: 27
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Wegvallen internet

Heeft dit te maken met thuiswerkers, maar vandaag al tot drie maal toe zonder internet gezeten in Merelbeke. Niet leuk als er ook een thuiswerker is die dan moet overgaan om smartphone te gebruiken als modem.

0 Likes
35 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Wegvallen internet

Als uw internet regelmatig uitvalt en bij uw buren niet dan is de oorzaak waarschijnlijk in uw eigen netwerk te zoeken. Als je niet vertelt wat er allemaal aangesloten is of wordt dan kan men hier ook niets zeggen over de oorzaak.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5208
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wegvallen internet

@Casse_Promo 

Als er aan uw installatie helemaal niets veranderd is en als dan uw internet uitvalt of de snelheid abnormaal traag geworden is, neem dan opnieuw contact op met Telenet. Vermits u aangeeft dat u een Business plan hebt bij Telenet, neem dan contact op met de business afdeling van Telenet. Deze gegevens vindt u hier. En laat u niet afschepen, maar dring aan. Bij sommigen kan humor helpen, maar kort en zakelijk is ook goed.

amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Wegvallen internet

Ik heb met een wifi analyser de netwerken bekeken en zie regelmatig bepaalde kanalen wegvallen Ik zie hier de kanalen 6 en  11 : soms valt de ene weg en iets later het andere kanaal.

Op de 5 GHz zie ik kanaal 60 ook af en toe wegvallen en soms verschijnt kanaal 44

Bij het Lan netwerk is is steeds verbinding maar soms geen internet

0 Likes
Regine1
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Wegvallen internet

Ik ga hier nogmaals in herhaling vallen. Ook bij ons gaat de modem zich te pas en te onpas heropstarten (of daar lijkt het toch op), zelfs bij minimaal dataverkeer intern. Telefoon en internet vallen weg (TV niet, maar die gaat niet door de modem) om na een paar minuten er terug te zijn. Redelijk vervelend, en als ik de vorige threads lees, is het niet duidelijk waar het aan kan liggen. Iemand meer informatie?

0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Wegvallen internet

kanaal60.png

0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Wegvallen internet

Bij telenet krijg ik het antwoord dat de modem niet uit dienst is geweest en dus alles in orde is. Er zijn geen problemen

0 Likes