24753
netweters
|
152365
antwoorden
|
20696
vragen
|
Hallo
Ik heb een vraagje.
Ik kan me niet aanmelden op wi gratis ..
Ik volg elke stap zoals op de site, maar bij de stap: Kies onder CA-certificaat
kan ik niet kiezen, ik krijg enkel te zien: - niet gespecificeerd .--
Ik heb geen andere keuze mogelijkheden.
hoe kan ik het oplossen?
ik heb geen mobiel van internet telenet, maar een herlaadkaart van Orange.
alvast heel erg bedankt
Kijk hier eens voor de instellingen :
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/
Op je eigen WiFree kan je je niet aanmelden.
Waar wilde je aanmelden? wifree?
Dan kun je meer info vinden op:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/
Je moet daarvoor wel telenet internet klant zijn. Uit je post kan ik niet met zekerheid opmaken of dat zo is.
Heb je een android toestel?
Ga dan naar instellingen/ druk op wifree tot je een menu krijgt/kies netwerk aanpassen.
Hallo
ik heb inderdaad internet bij Telenet.
ik heb die stappen gevold op de site van telenet, maar ik zit nog steeds met het probleem van die verificatie
inderdaad wi free, maar deze site vertaalt blijkbaar enkele woorden
Een probleem dat zich kan voordoen is dat als je binnen bereik bent van je eigen netwerk er zich problemen voordoen met wifree.
Als het niet goed lukt, begin dan gewoon opnieuw. Verwijder wifree en laat het toestel terug zoeken naar beschikbare netwerken. Vul dan de gegevens opnieuw in zoals aangegeven in de link.
Groeten
Als je een Android smartphone hebt. Gebruikt je dan deze instellingen ?
Hallo
Ook ik heb hetzelfde probleem.
Thuis heb ik WIFI van Telenet en staat de WiFree ook aangevinkt in mijn profiel.
Voor november meldde ik mij met mijn Samsung S6 (Android) op het WiFree-netwerk aan wanneer ik op bezoek ging bij mijn oma.
Dit deed ik volgens de methode die Area57_1 aangaf (bij CA-certificaat --> niet valideren) en dat lukte steeds.
Sinds november blijft mijn WIFI maar laden, maar raak ik er zo niet meer op.
Ik heb al ettelijke keren de WIFI opnieuw ingesteld, maar telkens hetzelfde liedje (ook na meer dan een uur wachten...).
Ik wilde dus proberen om dat CA-certificaat ook nog in te vullen - in de hoop dat dat het probleem zou oplossen. Maar ik kan ook enkel kiezen uit 'Niet valideren' en daarmee lukt het dus niet.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik daar toch 'Systeemcertificaten gebruiken' kan kiezen zodat ik het domein kan invullen?
In de hoop dat het daarmee wel lukt?
Alvast bedankt!
Hier ook hetzelfde....
Ik kan geen certificaat selecteren enkel niet valideren..... bijgevolg kan ik mij nog steeds niet aanmelden op een telenet freewifi
Bij pun te 7 heb ik die keuze niet....ik kan geen enkel certificaat kiezen. Ik ben een Telenet klant
ah gelukt.....wat dom van mij...mijn wachtwoord was oud en fout