42233
netweters
|
18636
gesprekken
|
20129
vragen
|
Sinds gisterenavond krijg ik de melding dat het wachtwoord voor Telenet Wifree niet juist is. Ik heb het netwerk verwijderd en terug geactiveerd en nu krijg ik steeds de melding dat de inloggegevens niet juist zijn. Nochtans ik doe de juiste stappen en gebruik de juiste inloggegevens. Bv. webmail van telenet lukt wel met deze gegevens.
Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I Vorige titel: Telenet Wifree
@Ex-Netweter
Probeer je in te loggen op uw eigen WiFree? In principe gaat dat niet lukken omdat dit ook niet de bedoeling is.
Als je thuis bent wordt je verondersteld om gewoon op uw eigen WiFi in te loggen. Ben je elders, kan je van de WiFree van iemand anders gebruik maken, net zoals andere mensen van uw WiFree gebruik kunnen maken.
Zo zit het in elkaar.
Uw antwoord bracht me niets nieuws aan het licht. Dit is informatie die ik wist. Het gaat over een Wifree bij iemand anders. Ik kan 1 seconde online en dan krijg ik de melding dat de inloggegevens niet juist zijn of het paswoord niet juist is. Terwijl dit wel zo is.
@Ex-Netweter
Kan je eens op een andere plaats proberen. Zo weet je of het plaats gebonden is of Wifree afhankelijk is.
Dit ga ik inderdaad eens proberen. Telkens als ik de verbinding wil leggen met Wifree staat er bij paswoord (ongewijzigd), is dit een probleem of zou dit er iets mee te maken hebben?
Groetjes
Beste,
Ik ben in het paasweekend naar zee geweest en daar werkte Wifree uitstekend. Ik kom op maandagavond terug thuis en dan is het terug naar af, ok, hij maakt meer verbinding als daarvoor, maar de Wifree valt al telkens uit na 1 minuut. Als ik me dan terug wil inloggen krijg ik af en toe nog de melding dat de inloggegevens niet juist zijn.
@Ex-Netweter
Het is niet de bedoeling dat Wifree thuis werkt. Wees blij als het thuis werkt, klaag niet als het thuis niet werkt. Ben je niet thuis, dan mag je klagen als het niet werkt.