Hallo, ik ben vorig jaar gestart met de wifi pods en alles werkte optimaal. Zowel wifi op de slaapkamers boven, wifi printer, Sonos (6 speakers), etc... Dan begonnen plots de problemen. Pod bleef wit knipperen en oververhit. Ik heb hem geruild voor een nieuwe en ook dat werkte enkele weken perfect, tot.... Opnieuw onmogelijk om nog met wifi te verbinden en ben dus opnieuw gaan ruilen. Na de derde keer ruilen de klantendienst gecontacteerd en technieker is ter plaatse gekomen. Het lag aan de modem volgens hem en heeft alles vernieuwd. Alles werkte perfect gedurende 3 weken... ondertussen opnieuw de pod die wit knippert en niet wil verbinden. Ik heb verschillende stopcontacten geprobeerd, zelfs eentjje tot op 1 meter van de modem... Wifi van de modem werkt wel perfect tot op bepaalde plaatsen in huis (waar ook de pod is gevestigd), maar op de kamers (waar ook bureel staat en wifi printer)nu dus geen bereik meer. Ook mijn P1 meter die quasi naast de modem staat wil niet verbinden.... Wat kan ik nog doen ? Een 5e pod gaan halen ??