Beantwoorden
fanolito
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Star Wars Day Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Wifi-booster en 360 graden modem zonder pods

Beste,

Bestaat de mogelijkheid om de oude wifi-boosters te behouden in combinatie met de noeuwe 360 graden wifi-router, zonder pods? Of dien je de wifi-boosters sowieso binnen te brengen dan?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Stef

0 Likes
3 reacties
CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Wifi-booster en 360 graden modem zonder pods

Kan volgens mij perfect. Enkel vanaf je de 360° Pods gaat gebruiken moet je de "oude" boosters verwijderen.

Ik heb wel de ervaring dat de Wifi met de nieuwe pods veel beter is dan met de wifi-powerlines.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi-booster en 360 graden modem zonder pods

@fanolito 

Als je jou wifi boosters huurt op dit moment dien je ze terug te brengen maar als je ze hebt aangekocht kun je ze houden. 

In het gebruik van de nieuwe wifi pods staat duidelijk dat deze niet combineerbaar zijn met het gebruik van de 'oudere' boosters. 

patrick37_0-1683904793639.png

 

Maar de modem opzich kan gebruikt worden zonder pods enkel denk ik dat de 'oudere' boosters niet zichtbaar gaan zijn zoals nu het geval is via 'mijn Telenet' maar daar kan ik geen zekerheid in geven. Je kan het altijd proberen natuurlijk als je zo een nieuwe modem mee krijgt. Want blijkbaar worden deze enkel afgegeven als je nieuwe klant ben en als je de nieuwe pods besteld. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wifi-booster en 360 graden modem zonder pods

Wifi-boosters gehuurd binnen brengen worden gerecycleerd 

Gekocht binnen brengen in recyclagepark

Werkt niet samen

https://www2.telenet.be/business/nl/klantenservice/internet/je-wifi/alles-over-telenet-360-wifi.html

0 Likes