Beantwoorden
RobertVL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Wifi of dataverbinding

Welk netwerk kiest je GSM bij voorkeur wanneer zowel je WIFI als je dataverbinding actief staat ? Moet je eventueel de instellingen op je smartphone aanpassen ?

0 Likes
5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi of dataverbinding

Voor zover ik dat kan beoordelen tracht mijn foon (Samsung A3 - 2016) steeds WiFi te gebruiken en zal enkel op 4G overschakelen als er echt geen bruikbaar Wifi signaal is. Ik heb daarvoor niets speciaal ingesteld op de foon.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RobertVL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Wifi of dataverbinding

Bedankt Stefaan voor de snelle reply, ik bekijk het even.

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Wifi of dataverbinding

Bij mijn Nokia5 hetzelfde,  eerst wifi en dan eventueel 4G

Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Wifi of dataverbinding

Dit is bij mijn weten in iedere smartphone zo ingesteld dat er automatisch word verbonden met bekende netwerken. 

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
dedeke
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! Warming up? BINGO! De volle 100!

Wifi of dataverbinding

dat hangt er van af welk toestel je hebt.  Zo heeft vb de iphone de mogelijkheid om wifi assist aan/uit te zetten. Wanneer je mobiel netwerk sneller is dan de wifi waarop jij je bevindt gaat je telefoon voorkeur geven aan de mobiele data. Wat voor de gebruiker snelst is wordt gekozen. Met als gevolg veel datagebruik over je mobiel netwerk. Je kan dit uitzetten uiteraard. Maar normaal is het inderdaad zo dat de wifi altijd eerst verkozen wordt boven de mobiele data......

0 Likes