Beantwoorden
Joost55
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Wifi powerline aansluitbaar op Acces Point voor bereik

Mijn modem staat in betonnen kelder, deze is gekoppeld met acces point in living. Kan ik op deze acces point een wifi powerline aansluiten om tot in de bovenste kamers goeie verbinding te hebben?

0 Likes
3 reacties
Cos_95
Freshman Meerweter
Berichten: 71
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Wifi powerline aansluitbaar op Acces Point voor bereik

Heb je tot boven nog een internetkabel liggen? Zo ja boven een extra acces point installeren, indien niet dan moet je inderdaad met een powerline gaan werken. Je hebt dan een set nodig bestaande uit een gewone powerline en een wifi powerline. De gewone powerline steek je aan het acces point of aan de modem in een stopcontact en je verbindt met de modem/ap. De wifi powerline steek je dan boven in het stopcontact. Bij voorkeur rechtstreeks in het stopcontact en niet in een stekkerblok.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi powerline aansluitbaar op Acces Point voor bereik

@Joost55 

Als je nog geen gratis wifi booster huurt van Telenet kan je een set powerlines gratis huren. Je moet de Telenet app gebruiken en daarme je wifi testen. Op het einde van de test kan je het nodige doen om voor de bestelling. De enige kost is 5 euro voor de bestelling.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Wifi powerline aansluitbaar op Acces Point voor bereik

@Joost55 Dit kan je doen maar ik denk dat het beste is om ofwel een kabel te trekken naar boven ofwel een andere access point te bestellen.

Je kan natuurlijk ook een mesh systeem kopen die beter performance heeft dan de standaard acces point (als je alleen via wifi werkt natuurlijk)


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes