Beantwoorden
tdr
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Wifi powerline adapter

Het lampje van de 5Ghz op m'n wifipowerline is blauw. signaal is ook zwak. de 2.4 GHZ doet het goed. Wat is de betekenis van het blauwe lichtje ? Ik heb momenteel de 2.4 en 5ghz een andere naam gegeven, bij de zelfde naam neemt toestel blijjkbaar steeds hets zwakke signaal van de 5Ghz

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wifi powerline adapter

In doorsnee is het 5 Ghz signaal het beste signaal maar.... de afstand is een stuk minder die kan overbrugd worden. En meestal zijn er minder 5 Ghz signalen aanwezig, dat maakt dat er minder storing is van anderen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
tdr
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Wifi powerline adapter

en wat wil het blauwe lampje zeggen ?

Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! On a roll... De 3 wijzen! Tien op tien!

Wifi powerline adapter

De handleiding van de powerlines maakt inderdaad geen vermelding van blauw.   Bij mijn poweradapter is het ook blauw en alles werkt prima en snel

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/betekenis-gekleurde-lampjes-op-powerline-adapter/

freddy4
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Wifi powerline adapter

Wie weet het antwoord dan , blauw lampje ? 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi powerline adapter

Vermits dit lampje enkel blauw is, zie ik maar één uitleg. Als het blauwe lampje aan is, dan is de 5 GHz radio aan.

 

Nu zullen velen denken dat het altijd aan is en niet anders kan. Wel blijkbaar hebben sommigen het geluk dat ze aan de instellingen van deze pwl aankunnen. Je kan alle leds aan- of uitzetten en je kan de radio van de 2,4 en van de 5 GHz afzonderlijk uitzetten. Als je beide radio's uitzet kan je de wol nog altijd gebruiken met een utp-kabel.

0 Likes