Beantwoorden
Lydia2019
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Wifi valt regelmatig uit

Sinds een paar weken valt mijn wifi regelmatig uit, eerst was het nog niet zo erg 5 secs en ik ben terug maar nu duurt het soms uren. De wifi zal dan wegvallen en vaak kan ik niet in 1x terug verbinden en als ik terugverbind zal het na een paar seconden weer stoppen met werken. De modem is een nieuwe modem en een technicus is nog onlangs langs gekomen om er naar te kijken, het wifi deed het ongeveer 3 dagen weer goed daarna maar na de 3 dagen werd het erger. Het probleem waarschijnlijk niet met het aantal gebruikers want de wifi valt alleen weg in de ochtend en laat in de avond, wanneer er weinig mensen de wifi gebruiken, de wifi op de computer van mijn broertje daarin tegen die kabel heeft doet het perfect.

PS: mijn modem is als goed is een 24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS)

2 reacties
JeanV
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Wifi valt regelmatig uit

Hey, hier het zelfde probleem. Intermittent valt de internetverbinding uit. Ook 'sinds enkele weken'.

Niet de wifi zelf, ik zie namelijk de uitslag van het wifi signaal op onze devices nog voluit, maar de internetverbinding achter de wifi valt 'soms' uit. En ook mettertijd zijn de onderbrekingen langer en langer. Erg teleurstellend.

Onze modem is niet nieuw, is meer een oud model, CV6181E DOCSIS 3.0.

Omgeving Tremelo. Misschien nog Telenet klanten in die omgeving met gelijkaardige problemen?

Heeft iemand van Telenet zelf hier al op gereageerd?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wifi valt regelmatig uit


@JeanV  schreef:

Heeft iemand van Telenet zelf hier al op gereageerd?


@JeanV op De Netweters is Telenet (ikzelf en de moderatoren) aanwezig om het platform te beheren en modereren, maar hier helpen klanten elkaar. Heb je graag support van Telenet, mag je zeker en vast contact opnemen met de klantendienst (telefonisch of online). 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes