Hey
Ik zit met een probleem die al een tijdje aanwezig is.
Het zou heel fijn zijn moest er iemand mij kunnen helpen.
Zie hier het probleem:
Een tijdje geleden hebben we een nieuwe modem geplaatst, doordat we de snelheden niet haalden die we moesten halen.(Aangeraden door Telenet.) Dat probleem werd toen opgelost. Maar nu zitten we met een groter probleem. Als we surfen op computers of gsm's valt soms het internet weg. Het is dan wel nog verbonden met de modem/router maar de internettoegang valt continue weg. Eerst gedacht omdat we met 16 gebruikers zitten waarvan 12 continue internettoegang nodig hebben en dat de modem/router van Telenet dit niet aankan.(blijkbaar kan een Telenet modem/router maar 10gebruikers aan wegens de CPU die er inzit. Zou dan een Acces Point helpen?) Een paar dagen geleden is de interactiviteit van onze digicorder weggevallen. Eerst gedacht dat de kabel niet goed aangesloten was, maar dat verhielp het probleem niet. Dan gedacht dat het probleem kwam omdat het een oude kabel is die maar 100mb/s kan doorlaten. Maar ook dit verhielp het probleem niet. Dan maar besloten om dan even langs te gaan bij een Telenet center voor een andere digicorder. (nog niet gebeurt) Na het probleem vast te stellen ben ik even gaan zoeken op deze site of er mensen waren met hetzelfde probleem. Bij deze werd er vaak geconcludeerd dat de modem vervangen moet worden. Is dit bij dit geval ook zo? Het is nog maar een nieuwe modem.( Dat zou dan ook misschien het wifi probleem ook oplossen.)
Iemand die kan helpen? Nu in tijden van live-lessen enzovoort is het wel nog dringend.
Het probleem is waarschijnlijk ingewikkeld.
Met vriendelijke groeten
Emiel
Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Verbinding valt weg