Beantwoorden
Ex-Netweter

Wifi werkt niet, enkel kabel werkt

Hallo,

sinds gisteren hebben we geen wifi meer. Als ik in de instellingen van Telenet kijk, zie ik dat draadloos internet is uitgeschakeld. Als ik dit tracht in te schakelen krijg ik de volgende melding:

"Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."

Deze melding krijg ik ook te zien als ik de modem probeer te herstarten. Het internet via kabel werkt wel gewoon. Hoe komt dit? En vooral wat kan ik er aandoen?

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Ik zou in eerste instantie de helpdesk van TN bellen: 015 66 66 66

Zij kunnen op afstand uw modem testen en indien mogelijk/nodig bijwerken.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

"Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."

Dat bericht heeft niks met de wifi zelf te maken maar met de telenet website. Ik kreeg dat vroeger ook regelmatig. Ze kunnen dan bij de helpdesk de wijzigingen wel maken. Dus bellen maar 🙂 015/666666

Het feit dat je wifi niet werkt, kan vele oorzaken hebben, maar dat kunnen ze vanuit Mechelen beter zien

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Heb je al meer geluk, @Ex-Netweter?

Anders een keertje de modem opnieuw opstarten en dan opnieuw proberen.

Misschien kwamen je veranderingen niet bij de modem toe.

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes