Beantwoorden
Daan87
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Wifree en homespot werkt maar gewone wifi niet

Ik heb sinds een tweetal weken last met mijn gewone wifiverbinding. Ik kan perfect surfen met Wifree en mijn homespot maar met mijn gewone wifi lukt het 9/10 keer niet. Er wordt verbinding gemaakt maar van zodra ik naar het internet ga of een app open op mijn tablet en smartphone, dan krijg ik de melding dat ik geen verbinding heb. De modem uitzetten en even erna terug aanzetten helpt niet. Kan iemand me vertellen hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Indien er meer info nodig is dan geef ik die graag!

0 Likes
4 reacties
Dedinho
Experienced Beetjesweter
Berichten: 19
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! It's your eighth party! Leesbeest!

Wifree en homespot werkt maar gewone wifi niet

heb je na je telenet modem nog een router staan?

of is het enige toestel dat uitzendt je telenetmodem?

 

0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

Wifree en homespot werkt maar gewone wifi niet

Bij mij valt soms op smatphone gewoon uit en toch heb ik wifi aanstaan ik vindt daar en als er windt buiten is dan valt wifi uit dan 4g dus of storm ik heb wifi free ????
0 Likes
Daan87
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Wifree en homespot werkt maar gewone wifi niet

Sorry voor het late antwoord. De router van telenet is de enige die ik heb, buiten een repeater maar daar zal het niet aan liggen. Ik heb hier trouwens al meer dan 3 jaar telenet en dit nog niet meegemaakt.

 

Het probleem lijkt trouwens van de baan alhoewel ik niks heb gedaan. Sinds dit weekend werkt het plots opnieuws.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Wifree en homespot werkt maar gewone wifi niet

@Daan87 duidt dan ook even je eigen post als oplossing aan omdat het vanzelf is opgelost. Als je het nog eens voor hebt probeer dan eerst eens je modem te herstarten.

Als het dan nog niet werkt kan je best naar de klantendienst bellen of direct je modem gaan omruilen. (Verbindt om te testen direct met de modem, niet via de repeater)
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes