Beantwoorden
Ex-Netweter

Windows 10 en E-reader Kobo Glo

Hallo, 

Sinds de upgrade van mijn pc naar Windows 10 connecteert hij niet meer automatisch met de Wifi. Proximus Wifi blijft hij wel onthouden maar dit van Telenet helaas niet.  

Ik heb al de laatste nieuwe drivers afgehaald van bij de fabrikant,  registry aanpassingen gedaan ,  Netwerk cache gecleared, alle gekende netwerken verwijderd.   Ik kreeg het even aan de praat zolang ik mijn niet afzet (afloggen en herstarten, dan deed hij het wel weer automatisch).  Ik heb hier al uren naar gezocht en verschillende oplossingen gedaan maar niets helpt.  

Ook verliest hij zijn connectie zo nu en dan ,  en moet ik opnieuw verbinden met de Wifi, terwijl voor de andere toestellen gelijk Ipad,  Iphone, Android er geen enkel probleem is.  

Enig idee wat ik nog zou kunnen doen ?  

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.  

Met vriendelijke groeten 

David.  

0 Likes
3 reacties
Mathuas
Experienced Meerweter
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Als je de drivers geherinstalleerd hebt en geüpdate kan je best alles een resetten van je netwerk settings

open CMD als administrator en type de volgende regels steeds gevolgd door enter

ipconfig /flushdns

ipconfig /release

netsh winsock reset

netsh int ip reset reset.txt

netsh advfirewall reset

herstart het toestel en probeer nogmaals, dit zou het probleem moeten oplossen. Je gaat wel terug moeten met elk netwerk verbinding maken ( dus terug het wachtwoord ingeven )

Dont forget to Like! - Frans Mathias
Shopmanager - Netwerkbeheerder - -Datarecuperatie - PC-Technicus - Smartphones & Tablets
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Teruggaan naar de backup die je gemaakt hebt vóór je W10 installeerde. (?)

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mathuas
Experienced Meerweter
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Indien mijn vorig antwoord niet helpt kan je ook steeds je pc "vernieuwen"

Ga naar je instellingen

Tik of klik op Bijwerken en herstellen en daarna op Herstel.

Tik of klik onder Uw pc vernieuwen zonder dat dit invloed heeft op uw bestanden op Aan de slag.

Volg de instructies op het scherm.

OPGELET!! dit verwijderd GEEN data maar WEL alle geïnstalleerd programma's ( word,excel,powerpoint,email,games,youtubedownloaders,etc..)  deze MOETEN geherinstalleerd worden indien aangekocht met de code ( bv. word,excel,powerpoint,etc.. ) heb je deze code's of accounts niet meer kan je deze niet terug installeren. eens verwijderd is dit onomkeerbaar!!

Je kan eventueel je key's proberen te recupereren door produkey van nirsoft te gebruiken en voor je email wachtwoorden mailpv van nirsoft, deze gaan herkend worden als virussen ( wegens ze codes en wachtwoorden kunnen bekijken en opslaan ) dus de antivirus moet volledig uit.

Mvg.

Dont forget to Like! - Frans Mathias
Shopmanager - Netwerkbeheerder - -Datarecuperatie - PC-Technicus - Smartphones & Tablets
0 Likes