Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
jasmijn
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

d-link switch installeren

Ik vind maar niet hoe ik de d-link swits moet aansluiten en hoe deze te gebruiken. 

kan iemand me helpen? 

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter

@jasmijn de D-link switch sluit u als volgt aan:

Er gaat een kabel rechtstreeks vanuit de modem naar die switch het maakt niks uit in welke poort u die kabel steekt. Dan vervolgens stroom erop zetten door middel van de voedingskabel die erbij geleverd is. Die switch zet u daar neer waar u internet wil hebben bijvoorbeeld op uw bureau. Van daaruit gaat er een kabel naar de laptop of de vaste pc en u heeft internet. Hoe langer de kabel des te verder u kan hem kan gebruiken. 

de kabel vanuit de modem naar de switch is uw internet voeding bron , het inkomend signaal dus.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Heb je een HGW (Home Gateway; modem/router in één) of een modem-only en waarom denk je een switch nodig te hebben?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes