wifi power adapter telenet
Hallo,
Alhoewel mijn toestelinstellingen vermelden dat ik onder 1 netwerk verbonden ben staat mijn wifi powerline adapter apart op mijn netwerklijst als telenet-ap-9486801. Ik moet dus daarop inloggen waarna hij het wachtwoord vraagt (staat achteraan in hoofdletters op de adapter) maar na invoering zegt mijn laptop/smartphone/tablet :wachtwoord verkeerd. In de handleiding voor de installatie van de powerline staat nochtans vermeld dat het wachtwoord en de naam van de modem automatisch worden overgenomendoor de adapter. Dit is blijkbaar niet het geval geweest.Ik heb reeds alle stopcontacten geprobeerd, ik heb gereset, gesynchronyseerd maar niets helpt. Voorlopig is het niet mogelijk om langs mijn bijstation te surfen. Op mijn toestelinstellingen zijn de naam en het wachtwoord van de adapter en modem niet dezelfde wat blijkbaar een vereiste is om onder 1 netwerk te kunnen werken. Ik kan echter enkel deze van mijn modem aanpassenniet deze van de powerline. Misschien ligt daar het probleem. Weet iemand raad ? Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
WiFi-powerlines