Beantwoorden
freeday
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

internetradio

Ik wil op mijn wifi tuner versterker internetradio beluisteren.Volgens het handboek moet dit via dhcp vanzelf gebeuren maar ik krijg "disconnected".Kan ik dat ergens zelf inschakelen op de router van telenet?Handmatig instellen kan ook,maar ik ben daar een leek in.

Vriendelijke groeten,

0 Likes
19 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

internetradio

Merk en model/type van die WiFi tuner versterker?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

internetradio

Draadloze (Wifi) verbinding? In geval van Wifi moet je wel eerst de verbinding maken op het netwerk eventueel met ingave van een paswoord. Is dit al gebeurd?

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
freeday
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

internetradio

Yamaha R-N500

0 Likes
freeday
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

internetradio

Neen,zou vanzelf via dhcp moeten lukken !

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

internetradio