Beantwoorden
Mimi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

ip adres wijzigen

Hallo, wij willen ons ip adres wijzigen. Dit lukt op geen enkele manier. Reeds 24 uur uitgeschakeld en  instellingen gewijzigd. We hebben noch thans geen bedrijf maar ons Ip adres blijft al een jaar hetzelfde. Zou het helpen met een nieuwe modem in huis te halen? Wij huren deze, kunnen we hem dan ook gratis omruilen. 

Tags (2)
32 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

ip adres wijzigen

Het antwoord van sb is het enige juiste en bovendien volledige antwoord.

Wellicht heb jij een HGW (en dan is het antwoord van StefaanH ook correct 😉  ) en zal het niet helpen dat je de netwerk kaarten van de PC's in je privé netwerk verandert.
HGW (telenet modem veranderen dus) is de oplossing.  Misschien heeft Telenet wel oren naar je argumenten, en willen ze de modem gratis veranderen. Je kan dit ook zelf: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-mijn-modem-ruilen-voor-een-wireless-modem/


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

ip adres wijzigen

Toevallig vandaag een nieuwe modem-only gaan halen (oude model was een vorige modem-only).

Ook dan krijgt je host achter de modem(meestal je eigen router) een ander IP adres 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

ip adres wijzigen

En met dit program verander je je PUBLIC IP(modem only) op 5 seconden mocht je per ongeluk geband worden .Heel makkelijk.Screenshot komt van hun site

SMAC 2.7 proffesional edition is de laatste nieuwe versie.

 

Afbeeldingsresultaat voor smac 2.7 professional edition

0 Likes