Beantwoorden
Jvd8102
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

modem 360° en pods installeren nog steeds niet mogelijk

Ik heb nu sinds bijna 2 maanden een nieuwe modem 360° en 2 pods in mijn bezit. Installeren is nog steeds niet mogelijk omdat Telenet de modem eerst moet activeren; die is immers nog niet gekend in hun systeem.

Ik heb al verschillende keren contact genomen met de klantendienst: telkens weer wordt me meegedeeld dat er een dossier werd opgemaakt en dat het probleem zal worden opgelost. Maar tot nu toe is er nog steeds niets veranderd.

Mijn vraag is of het probleem (activatie modem 360° en pods door Telenet) tegen ten laatste midden september zal zijn opgelost?

Intussen loopt het gratis proefabonnement van 3 maanden gewoond door. Of zal de gratis proefperiode pas starten van zodra ik de modem en pods in gebruik kan nemen?

 

0 Likes
3 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1689
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

modem 360° en pods installeren nog steeds niet mogelijk

@Jvd8102 Je kan het best langsgaan bij een Telenet center en vragen om deze router om te wisselen met een geactiveerd modem. 

Zij kunnen dit activeren in de winkel. Nadat je deze thuis geïnstalleerd hebt moet je wel een uurtje wachten totdat deze actief staat.

Nadien kan je normaal gezien wel direct gebruik maken van deze nieuwe router.

 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jvd8102
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

modem 360° en pods installeren nog steeds niet mogelijk

Ik heb de modem ontvangen in een Telenet center. Daar werd me meegedeeld dat ik een mail zou krijgen van zodra de modem geactiveerd is. Blijkbaar waren er geen modems beschikbaar die al geactiveerd waren.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2786
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

modem 360° en pods installeren nog steeds niet mogelijk

Vanaf het werkt laat het aan telenet weten dan kunnen ze creditnota's maken voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken

De activatie loopt vanaf toestel krijgt of werkt of niet wordt niet na gezien is een automatisch systeem

Zo zal je de 3 maand krijgen

0 Likes