Beantwoorden
ANVO
Freshman Weetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

powerline pg9072

Beste,

Ik heb reeds een set PG-9073LG-TN en PG-9072LG-TN maar ik wil een extra set  PG-9073LG-TN en PG-9072LG-TN eraan koppelen, kan dat?

Dus een  PG-9072LG-TN aan de modem verbonden met kabel en daar dan twee PG-9073LG-TN en één PG-9072LG-TN eraan koppelen.

Mvg, Anvo.

6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

powerline pg9072

Gewoon de koppelingsprocedure volgen. Eerst één van de twee nieuwe aan de bestaande en dan de procedure nog eens voor de tweede.

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

powerline pg9072

@ANVO  schreef:

Dus een  PG-9072LG-TN aan de modem verbonden met kabel en daar dan twee PG-9073LG-TN en één PG-9072LG-TN eraan koppelen.

Een PG-9072LG-TN aan de modem verbinden met kabel heeft geen enkele zin (tenzij je een CV8560E zonder WiFi hebt). De PG-9072LG-TN is namelijk de WiFi Powerline. Je bedoelt dus waarschijnlijk:

• één PG-9073LG-TN aan de modem verbonden met kabel en daar dan twee PG-9072LG-TN en één PG-9073LG-TN eraan koppelen.

Dat gaat inderdaad perfect (als je de juiste koppelingsprocedure en volgorde respecteert). Nà de successvolle koppeling moeten op alle Powerlines het "huisje" oplichten.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

powerline pg9072

Als je zoveel powerlines huurt, is het dan misschien geen goed idee om eens te kijken of een eigen Mesh systeem geen betere optie is?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ANVO
Freshman Weetjesweter

powerline pg9072

ja je hebt gelijk, de 9073 aan de modem verbinden en daar twee 9072 aangekoppeld. tot zo ver gaat het goed, maar als ik de tweede 9073 wil paren gaat het fout en gaan de lampjes uit van de huisjes van de beide 9073

ANVO
Freshman Weetjesweter

powerline pg9072

mesh systeem wat is dat?

Marc9820
Freshman Veelweter
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! BINGO!