wel WiFi, geen internet op nieuwe ipad 2019
Hallo, ik heb sinds een kleine maand een nieuwe ipad mini 2019 aangekocht met alleen wifi. geen 3 g mogelijkheid.
Ik heb enorm veel probleem met internetverbinding die steeds wegvalt, terwijl ik wel wifi verbinding heb. Op mijn iphone 7 plus heb ik geen probleem, alleen op mijn nieuwe ipad. beide draaien op ios 12.3.1
Ik speel vaak een spelletje Golf clash, en is dus enorm vervelend dat er voortdurend op en af verbinding wegvalt terwijl ik het volle wifi symbool heb maar geen verbinding krijg. Als ik dan speel schakel ik soms op mijn hot spot van iphone , maar is niet de bedoeling dat ik mijn mobiele data verbruik als ik wifi thuis heb.
Het is blijkbaar al eens uitgebreid besproken geweest en topic werd afgesloten maar ik ben enorm gefustreerd dat het niet werkt.
modum van telenet ( witte modum) als eens uitgeschakeld en terug aan, dan werkte het prima, maar volgende dag was het terug opnieuw. weet niet meer wat te doen, ik lees veel maar ben een leek in al die ip adressen en verschillende 2,4gz en 5ghz.
dit is het laatste wat in de vorige topic stond.
@Luk4, ik volg @rolelael hierin. Je neemt best eens contact met Telenet op voor jouw probleem, zeker als het al zo lang aansleept.
Het probleem uit deze thread is voor Telenet afgesloten. Dit probleem had betrekking op iOS 12 en werd veroorzaakt door een aanpassing bij Apple. Zowel Telenet als Apple hebben gewerkt aan een oplossing, Apple heeft die vervolgens in update 12.2 ingevoerd.
@rolelael Ik zal het topic sluiten, zodat dit duidelijk is voor alle Netweters.
- Labels:
-
WiFi valt weg