Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Problemen wifi Apple producten

Ik heb deze onderwerpen hier al een paar keer zien passeren (bv. hier & hier) maar had hier zelf nooit problemen mee...tot een paar dagen geleden. Ik merk dat ik de laatste tijd veel problemen heb met WiFi op mijn iPad (6) & iPhone (Xr).

Als ik de volle 3 streepjes heb, werkt het downloaden meestal perfect maar durft het uploaden soms al is 0 mb/s te zijn... Indien ik 2 van de 3 streepjes bereik heb, of minder, werkt zowel downloaden als uploaden totaal niet meer. Zéér vervelend. 

 

Zijn er nog mensen met ervaring/mensen met oplossingen? Is er misschien firmware update nodig van Telenet Routers? (we hebben 1 zwarte modem & 2 Telenet Acces Points (geen Powerline). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
3 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Problemen wifi Apple producten

Ik zal alvast proberen de 2,4 Ghz vast op kanaal 8 te zetten (zoals @Domi1963 zei). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Problemen wifi Apple producten


@m-jan20  schreef:

Ik zal alvast proberen de 2,4 Ghz vast op kanaal 8 te zetten (zoals @Domi1963 zei). 


Deze instelling deed MacBook niet meer werken....(was volgens Telenet app verbonden met 2,4 Ghz netwerk).

Nog iets; sinds kort (sinds de problemen zijn begonnen) zie ik vaak dit lichtje op Acces Point: 

Schermafbeelding 2019-06-12 om 13.07.06.png

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen wifi Apple producten

modem eens herstarten via de site, heb dit ook gehad na verbeteringswerken in de buurt vorige week, had toen problemen met m'n internet, 

na de modem te herstarten was alles opeens opgelost.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes