Beantwoorden
Dutske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Wifree

Hoe kan ik verbinden met wifree? Vroeger ging dat automatisch met de mobile app. Nu moest ik een persoonlijke login aanmaken, maar ik kan nog steeds niet verbinden met wifree. 

0 Likes
7 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5727
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Wifree

Voor optimaal gebruik van de mobile app: staat uw locatie aan? Staat in uw mobile app Wifi beheren op aan? Staat Verbinden , ook als Wifi uit staat op aan? Staat het wifi signaal van uw HGW thuis op aan?

Kijk ook eens hier.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

Wifree

@Dutske 

Als je alles ingevuld en bewaard hebt moet je gewoon wachten. Bij mij heeft het een week geduurd voor ik wifree kon gebruiken. Ondertussen homespot gebruiken.

Veel geduld en groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Topicwurm! Al 25 duimen! π-DAY! Say what?!

Wifree

Gwn in de Telenet Mobile app inloggen met je nieuwe PID en de app je wifi instellingen laten beheren en configureren!

 

Hierdoor gaat je toestel automatisch verbinding kunnen maken met de WiFree netwerken als ze tenminste sterk genoeg zijn en nog open connecties hebben!

 

Vaak merk ik op dat WiFree punten soms een te lange release time plaatsen op de 'tijdelijke' verbindingen waardoor je moeilijker verbinding kan maken terwijl het mss de vorige keer wel vlot werkte!

 

Denk dan aan een passerende gsm die net toevallig die modem uitpikt om een verbinding te maken van max 1min maar er wel een ip release aan koppelt van een uur of meer 🤔

Dutske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Wifree

Ik krijg elke keer als ik mijn gsm opstart het bericht mobile app is gestopt.  Als ik dan inlog kan ik alleen mijn persoonlijke gegevens aanpassen. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7675
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Wifree

@Dutske, verwijder de mobile app eens volledig van je toestel, inclusief het profiel dat er op je toestel werd geïnstalleerd. Deze werd geïnstalleerd om de mobile app permissie te geven om je WiFi verbindingen te beheren.

 

Op mijn iPhone vind ik dit profiel onder: Instellingen > Algemeen > Beheer profielen en apparaten. Of dit op Android gelijkaardig werkt, kan ik niet bevestigen (heb geen Android toestel in de buurt waarmee ik het kan testen). 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

Wifree

@Suzy  @Dutske 

Op android 9: Te vinden in: instellingen/apps en meldingen/alle xx apps bekijken/mobile/ verwijderen

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Dutske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Wifree

Lukt nog steeds niet. Telkens als ik inlog krijg ik dit Screenshot_20190611-132447_Mobile.jpg

 

 

0 Likes